על סדר היום

הפרעה בשידור חי: עו"ד ברק כהן התפרץ לערוץ 20

ברק כהן מתפרץ לשידור חי של ערוץ 20 - צילום מסך: ערוץ 20 ברק כהן מתפרץ לשידור חי של ערוץ 20 – צילום מסך: ערוץ 20

עו"ד ברק כהן התפרץ אמש (רביעי) לשידור החי של ערוץ 20 מכיכר הבימה בתל אביב. שמעון ריקלין ארח את עו"ד יורם שפטל וסמדר הילה שמעוני. על המסך יכולנו לראות את כהן נכנס לתוך הפריים ומחליף דברים עם המשתתפים.

ערוץ 20 משדר מזה תקופה ארוכה מדי יום מכיכר הבימה, שטח ציבורי בתל אביב, יש שיאמרו כדי לחסוך בזמן אולפן, ויש שיאמרו לצורך פרובוקציה. השידורים נערכו גם בזמן שבכיכר עצמה נערכו הפגנות שונות. לא פעם נרשמו עימותים בין מפגינים או פעילים בכיכר לבין צוות ערוץ 20.

"לכל אדם מגיע רגע התהילה שלו", אמר ריקלין, "הוא כלומניק". שפטל הצטרף לאמירות: "הוא אפס בן כלום".

"נתמך על ידי עשירים, הוא צריך את דקת התהילה שלו", הוסיף ריקלין. לאחר דברים אלו התקרב ברק אל ריקלין והגיב באשר לדברים שאמר, כל זאת בעודו מתעד בלייב את המתרחש עבור הרשתות החברתיות.

סמדר הילה שמעוני החליטה להגיב וביקשה מברק לצאת מהשידור ואף פנתה לשוטר שהיה במקום על מנת להגיש תלונה כנגד עו"ד ברק על כך שנגע בה פיזית והפריע לה. הווידאו של האירוע שצילם כהן מראה אחרת דווקא.

מאוחר יותר בלילה צייץ ריקלין: "בלב תל אביב מתפתחת אנרכיה מופרעת ואלימה. אני בטוח שמלא אנשי שמאל נגדה. אבל הם לא אומרים נגדה מילה. הגיע הזמן שהם ישמיעו את קולם. כי כולנו עוד עלולים לשלם את מחיר ההזנחה וההתעלמות הזה. ולחברי בימין אני אומר: אם אתם מתלבטים איפה לגור. בואו לתל אביב. זה חשוב מאוד לגוון אותה יותר".

סמדר הילה שמעוני הגישה תלונה במשטרה כנגד עו"ד ברק כהן ועידכנה את העוקבים שלה: "הגיעו מים עד נפש! הגשתי הערב תלונה במשטרת לב תל אביב על תקיפה מצד עו"ד ברק כהן. זו כבר הפעם השניה שאני מגיעה לשדר אקטואליה בערוץ 20 בתכנית של שמעון ריקלין כשברק כהן מתפרץ, מקלל ומפוצץ את השידור. ברק עוכב לחקירה. אני נסערת מהרעיון שמישהו חושב לסתום לנו את הפה. אינמצב".

ממצלמתו של עו"ד ברק כהן, שהעלה את כל השידור בלייב בפייסבוק נראה כי דווקא אחד מחברי צוות הצילום של ערוץ 20 הוא זה שאיים על ברק והזיז אותו פיזית מעמדת השידור, כך זה נראה:

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות