פרסום ושיווק

ההפגנות מגיעות לפרסומות: פיצה האט ממשיכה עם חן מזרחי לעוד קמפיין

מתוך קמפיין פיצה האט מתוך קמפיין פיצה האט

רשת הפיצות הגדולה בישראל 'פיצה האט' המונה כ -92 סניפים בפרישה ארצית ממשיכה בשיתוף הפעולה שלה עם הסטנדאפיסט חן מזרחי, בנוסף הרשת הוותיקה עולה עם קמפיין חדש בערוצי הטלוויזיה השונים ובדיגיטל ובסושיאל.

הקמפיין מהווה את יריית הפתיחה להשקת הטעמים החדשים בסדרת השמנת, בה יש שלושה טעמים חדשים, פיצה רוזה, שמנת תרד ושמנת כמהין. הסדרה החדשה של פיצות הבוטיק של הרשת מצטרפת אל הפיצה הלבנה כדי לתת מענה לשבועות בצורה של פיצות מוקפדות עם תוספת רוטב שמנת בעל מרכיבים איכותיים.

את הקמפיין אפשר כבר לראות בערוצי הטלוויזיה המסחרית 12, 13 וגם בפלטפורמות הדיגיטליות. הפעם, משרד הפרסום ליאו ברנט, בחרו לעשות שימוש באחד האירועים שאפיינו את השנה האחרונה: הפגנה. מזרחי מפגין מול סניף של 'פיצה האט' וקצת לא ברור אם הוא נגד השמנת, או דווקא בעדה.

לדברי ענבל שטרן סמנכ"לית שיווק פיצה האט: "חן מגדיר עבורנו במדויק את הערכים של פיצה האט: משפחתיות, הומור, שיחה בגובה העיניים ופנייה לכל עם ישראל. אנחנו גאים להמשיך בדרך המשותפת אתו לשנה נוספת. אין שותף מושלם מחן שעבורו זו אפילו סגירת מעגל קטנה שהרי עבודתו הראשונה היתה כשליח הרשת".

לדברי חן מזרחי: "אני שמח וגאה להמשיך בעבודה המשותפת עם משפחת "פיצה האט" ומאמין בלהוביל קמפיין שדוגל בערכי המותג אבל גם מאפשר לי להביא את עצמי לשנה נוספת של עשייה משותפת".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות