פרסום ושיווק

מיצוב מחדש: מאסטר שף יוצא בקמפיין קולינארי בטלוויזיה ובדיגיטל

מתוך הקמפיין החדש למאסטר שף מתוך הקמפיין החדש למאסטר שף

תחת הסיסמא: "מאסטר שף. לא מתפשרים על אף ארוחה", יעלה בתחילת חודש מאי הקמפיין הקולינארי החדש של 'מאסטר שף', שסיים לאחרונה תהליך מיצוב מחדש. הקמפיין יעלה בערוצים המסחריים בטלוויזיה 12, 13, 9 וגם בפלטפורמות דיגיטליות.

במסגרת הקמפיין צולמו 7 סרטונים לקטגוריות השונות בהם פועל המותג, ביניהם: שימורי עגבניות איטלקיות, מיונז הולנדי רטבים אסיאתיים ועוד.

מתוך הקמפיין החדש למאסטר שף | צילום: עופר בן יהודה
מתוך הקמפיין החדש למאסטר שף | צילום: עופר בן יהודה

תהליך האסטרטגיה לווה על ידי 'לאו ברנט' והקמפיין שהופק באמצעות "בבושקה", כולל צילומי מזון מרהיבים שנראים לראשונה על מסך הפרסומות בישראל.

קרין שהין, מנהלת השיווק של מאסטר שף: "בעקבות התגברות טרנד הבישול הביתי ובדיקת שוק רחבה שעשינו עם צרכנים רבים, נוכחנו לדעת שפעולת הבישול היא כבר מזמן לא משהו שעושים כדי לצאת ידי חובה. לנו במאסטר שף, חשוב לספק לצרכנים שלנו מגוון רחב של פתרונות קולינריים איכותיים, מארצות המקור המתמחות, ומתכונים שיאפשרו לכל אחד ואחת לבשל ארוחה ללא פשרות!".

המותג הקולינרי 'מאסטר שף' הוא חלק מחטיבת המזון והבריאות של חברת שסטוביץ. המותג הושק לראשונה בישראל בשנת 2012 ומציע מגוון רחב של מוצרים איכותיים לבשלן הביתי, במגוון רחב של קטגוריות, ביניהם: שימורי עגבניות, רטבים אסיאתיים, רטבי סלט, פרורי לחם, טורטיות, ממרחים, קוסקוס, אורז, דפי אורז ועוד. המותג זוכה להצלחה רבה ורשם בשנת 2020 צמיחה של כ-40% בקטגוריות בהן הוא פועל (על פי נתוני סטורנקסט).

הקמפיין האחרון של המותג שעלה לטלוויזיה היה בשנת 2017 תחת המסר "לטעום עולם". קודם לכן, ערן זרחוביץ' דיבב את הפרסומות של החברה שהיו ברוח קומית בה יכולנו לראות בובת ברבי מבשלת. מעניין יהיה לראות כיצד האסטרטגיה החדשה של החברה תיתפס בעיני הצרכנים.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות