רכילות

גולברי השיקה את קולקציית הקיץ, הגענו להתרשם

אילנית לוי, אירית רחמים, מיכל ינאי, אירה דולפין, רווית אסף, חני נחמיאס, הדר ברייד והדר משה המוכרות מתוכנית הטלוויזיה "חתונה ממבט ראשון", קארין קליינברג מהמירוץ למיליון, מנחת הטלוויזיה מירב מילר הגיעו אתמול (שלישי, 27/4) להשקת קולקציית קיץ 2021 של בית האופנה גולברי, שנערך בחנות הדגל בקניון עזריאלי תל אביב.

אילנית לוי, מי שמשמשת כפרזנטורית של המותג זו השנה השלישית, התלהבה מקולקציית האוברולים החדשה ואימצה מיידית ארבעה אוברולים למלתחה שלה, בצבעי: מנטה, ג'ינס, אדום ושחור. "תשמעי, אני לא הייתי בנאדם של השקות לפני", סיפרה לנו אילנית לוי, "אבל יש משהו דווקא נחמד אחרי ש…יותר מהשקות לראות בני אדם פיזית".

יעקב גולברי עם אילנית לוי ומשה גולברי | צילום: אסף לב
יעקב גולברי עם אילנית לוי ומשה גולברי | צילום: אסף לב
הדר ברייר והגר משה | צילום: אסף לב
הדר ברייר והגר משה | צילום: אסף לב
מרב מילר, מיכל ינאי ורווית אסף | צילום: אסף לב
מרב מילר, מיכל ינאי ורווית אסף | צילום: אסף לב

"ממש התגעגתי, ממש פאן", אמרה לנו כוהנת הכושר אירה דולפין, שגם עשתה הכירות עם יעקב גולברי, אחד מבעלים מהחברה והמעצב הראשי של המותג, שביקש ממנה כבר להירשם לשיעורי אימון פרטיים בסטודיו הנחשב שלה.

הבלוגרית יעל רגב דווקא סיפרה לנו שהיא מרגישה קצת מוזר ואפילו מדובר בהשקה השנייה שהיא מגיעה אליה באותו היום.

לאה חלפון, המעצבת של גולברי, עידכנה את האורחות לגבי הפריטים שחובה ללבוש בקיץ הקרוב – הרבה פסטל עם קריצה לילדות.

במקביל לקולקציית הקיץ שהושקה, בקרוב מאוד יצאו בקבוצת גולברי המפעילה את רשת האופנה GOLBARY ורשת הקוסמטיקה SACARA במהלך אסטרטגי במסגרתו יעלו ביוני 2021 אתרי E- COMMERCE חדשניים בהשקעה של 5 מיליון שקלים.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות