זזים

אלכסנדר כץ יערוך את אתר כסית

אלכס כץ אלכס כץ

אלכס כץ שימש במשך 10 שנים כעורך אתר המדיה והפרסום אייס, עד שחברת קו מנחה מכרה אותו לפני כשנה וחצי. מאז היה עורך בכלכליסט, כעת הוא מצטרף לאימפקט, וייכנס לתפקידו כעורך כסית בראשית מאי.

קבוצת אימפקט שירותי תוכן הקימה לפני כחצי שנה את זֵצ, יחידת תקשורת אקטיביסטית שמטרתה לא רק לסקר את השיח החברתי, אלא גם לקחת בו חלק בהובלת קמפיינים חברתים ומהלכים אקטיביסטיים. הקבוצה מפעילה מספר אתרי אינטרנט בנושאים שונים פרט לכסית ולזֵצ, שחלקם יושקו בזמן הקרוב, העוסקים בנושאים מחדשות משפטיות, פלילים, רפואה משלימה ועד חיי לילה.

אימפקט שירותי תוכן גם מספקת שירותי יחצנות, ניהול משברים ואולפן טלוויזיה המשמש להפקת תוכניות והפקות שיווקיות של לקוחות.

גדי שמשון, עורך כסית, עובר לשמש כמנהל התוכן של אימפקט ויתמקד בפיתוח אתרים חדשים ועריכת תכני הווידאו של הקבוצה: "אלכס היקר, ברוך בואך! שים לב שמכונת האספרסו הימנית קצת מג'עג'עת ושכל בוקר בעשר עובר פה פקח".

מולי ארי, המנכ"ל והעורך הראשי של הקבוצה מסר: "הצטרפותו של כץ כעורך כסית, חלק חשוב במערך אתרי התוכן של אימפקט שירותי תוכן, מהווה חיזוק משמעותי בביסוס הנוכחות של הקבוצה בעולם התוכן האינטרנטי בישראל והיא נדבך חשוב מהיערכותנו לשוק התוכן בעולם פוסט-קורונה"

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות