פרסום ושיווק

הניג'וס פרק 2: גיא פינס לא שותה נספרסו

קיבלנו הזמנה להשקת הבוטיק החדש "עם ערכי הקיימות" של נספרסו. עוד בטרם שקלנו אם שווה להגיע, וחזרו אלינו והודיעו שבעצם עדיף שזבובנו המשוטט, ג'וס ריבה, לא יגיע. כמובן שביטלנו לו את כל ההתחייבויות הקודמות, זיוודנו אותו בחליפה ייצוגית ושלחנו אותו לשתות קפה, למרות שלא בטוח שמותר לו בגיל שלו.

נספרסו, החברה שעשתה לקפה מה שפארקר עשתה לעטים (המציאה את המילוי, יא בורים) השיקה בקניון רמת אביב בוטיק חדש "עם ערכי קיימות". מה זה ערכי קיימות? זה אומר שאפשר למחזר את הקפסולות, ואפשר אפילו לייצר מהם משטחים מהסוג ששימשו כדי לעצב את הבוטיק, למשל.

דוגמא נוספת לעקרון הקיימות המתבטא במחזור היא כמובן העובדה שפרט לכתבה של ג'וס פה למעלה, העלינו עוד אייטם על ההשקה הזו ברכילות, מה שאומר שנוכל להראות לבוסים סטטיסטיקה של הרבה יותר אייטמים ממה שבאמת עשינו.

בכל משימה זבובית מתבקש ג'וס לנסות לתעד, להטריל ולוודא עם כתבי גיא פינס העשויים ללא חת מה לעזאזל קורה בעולם ההשקות, הפרמיירות ומתנות החינם שחזר לחיים אחרי שיצאנו מהגבלות הקורונה. טרם הצלחנו לתפוס אותם, ואנו תוהים – האם זה מכיוון שמזמינים אותנו רק להשקות דרג ג'וס, או כי הם מפחדים מאיתנו?

לא נוותר על תשובה. ג’וס עוד ישוב.

רוצים להזמין את ג’וס להשקה או לאירוע שלכם? ט.ל.ח. אבל שיהיה לכם לבריאות. אפשר להזמין באימייל: lihi.g@kassit.co.il

בקרוב בספל שלכם - נספרסו עם ניג'וס!
בקרוב בספל שלכם – נספרסו עם ניג'וס!

– – – – – – – –

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות