רכילות

תיאטרון אורנה פורת הציג את הרפרטואר החדש במסיבת עיתונאים

מסיבת עיתונאים, תיאטרון אורנה פורת לילדים ונוער מסיבת עיתונאים, תיאטרון אורנה פורת לילדים ונוער

אתמול (שני, 26/4) אירח תיאטרון אורנה פורת לילדים ונוער מסיבת עיתונאים במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב בה הוצג הרפרטואר לשנת היובל. במסיבת העיתונאים שהתקיימה באוויר הפתוח ובהתאם למגבלות הקורונה, יכלו המוזמנים לצפות בקטעים מההצגות החדשות, אשר במרכזן פרויקט הדגל של התיאטרון 'החגיגה שלנו' – הצגה מוזיקלית שתציג על 'במה מתגלגלת' ב-50 ישובים ברחבי הארץ.

מנכ"ל התיאטרון, דוד קיגלר, התייחס למגבלות הקורונה באשר למופעי הילדים ואמר: "אנחנו בתיאטרון בעיצומן של חזרות להצגות החדשות ומחכים בדריכות לאישור משרד הבריאות לאפשר לנו לחזור ולהופיע שוב באולמות התיאטרון. אנחנו רואים בזה הכרח והמשך קיום תרבות לילדים. במקביל, בימים אלה אנו נערכים להחזיר לפעילות את מפעל הסדנאות המפואר של התיאטרון שמתקיים בעשרות ישובים ברחבי הארץ".

דוד קיגלר | צילום: יוסי צבקר
דוד קיגלר | צילום: יוסי צבקר

בין ההצגות החדשות שהוצגו למוזמנים: 'אלי' –מחזה מקורי חדש אודות סיפורו המרתק והמסעיר של רב המרגלים הישראלי, 'פיטר פן' – הסיפור העל-זמני של ג'יימס מתיו בארי על הילד הנצחי והרפתקאותיו בארץ לעולם-לא,  'טביעת האצבע של אייל' – עיבוד לבמה לספרו החדש של נועם חורב, 'היפה והחיה' – עיבוד חדש ומקורי לקלאסיקה האהובה. מופע תיאטרון-מחול בשילוב וידאו-ארט בשיתוף להקת המחול 'פרסקו', 'אגדות שלמה' – סיפורי האגדה המרתקים ומלאי החכמה הנחשבים למיטב הספרות העברית לילדים ועוד.

מסיבת עיתונאים, תיאטרון אורנה פורת לילדים ונוער | צילום: יוסי צבקר
מסיבת עיתונאים, תיאטרון אורנה פורת לילדים ונוער | צילום: יוסי צבקר
מסיבת עיתונאים, תיאטרון אורנה פורת לילדים ונוער | צילום: יוסי צבקר
מסיבת עיתונאים, תיאטרון אורנה פורת לילדים ונוער | צילום: יוסי צבקר
החגיגה שלנו - פרויקט היובל | צילום: יוסי צבקר
החגיגה שלנו – פרויקט היובל | צילום: יוסי צבקר

תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער הוקם בידי כלת פרס ישראל השחקנית אורנה פורת ושר החינוך דאז יגאל אלון ז"ל. במשך 50 שנות קיומו הועלו בו מאות הצגות לילדים ולנוער ברמה האמנותית הגבוהה ביותר. עיקר יעדו של התיאטרון להביא את הבשורה של התיאטרון אל כל ילדי ישראל מתוך כוונה להקנות להם ערכים אסתטיים – אמנותיים וערכים הומניים, לאומיים ואוניברסליים באמצעות עם היצירה האמנותית.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות