יח"צ, פרסום ושיווק

הרשימה – מיזם העסקים החדש של גיל ריבה יוצא לדרך

לוגו הרשימה עם גיל ריבה

מיזם חדש מבית היוצר של אימפקט שירותי תוכן וגיל ריבה מתחקה אחר פורצי הדרך בעולם העסקים, ומנסה לפצח את סוד הקסם של מי שהצליחו ולהגדיר מחדש מושגים של הצלחה ושגשוג כלכלי. בפרויקט החדש שלו, מפנה ריבה זרקור אל מי שהצליחו לבלוט ולחדש בתקופה שבה 'לחשוב מחוץ לקופסה' זה לא עוד גימיק, אלא הכרח קיומי.

איך חלום שאפתני של ילד הופך לעסק משגשג במציאות, מי היו האנשים המשפיעים שסללו עבורם את הדרך, אילו מכשולים צלחו, ואילו פחות, ומהן דרכי ההתגברות על הקשיים שהציבה מגיפת הקורונה שפקדה את כולנו בהפתעה, כמה ואיך בכלל נלחמים על אמונות אישיות בדרך לפסגה והסודות מאחורי הצלחה עסקים.

הנה תוכנית לדוגמה:

ריבה ליקט את העצמאיים המעניינים במדינה לכדי רשימה אקסקלוסיבית. אלה שהצליחו כנגד כל הסיכויים, ואלה שנפלו בדרך לא פעם וקמו מחדש, ועם אמביציה, שאיפה ואמונה הצליחו להגיע למקום ולמעמד בו הם חשקו, ובעיקר תחושת השליחות לקהל הלקוחות שצברו.

הרשימה נותנת הזדמנות לחשוף ולהכיר מקרוב את הפרצופים שמאחורי העסקים המשגשגים בישראל. כל בעלי העסקים המשפיעים והחזקים שהמדינה שלנו יודעת, האנשים שהכי מעניין אתכם לשמוע, ולהם יש מה להגיד, והרבה.

גיל ריבה מוכר כמראיין המחונן בעל השאלות הנוקבות והקשות באמת. אחרי שני עשורים בתקשורת עם אינספור טורים, פאנלים, תוכניות טלוויזיה וראיונות חותכים עם האנשים הכי משפיעים בתרבות ובפוליטיקה הישראלית, עכשיו הוא כובש פסגה נוספת, ומביא לקדמת הבמה בראיון חותך ואינטימי, כמו שרק הוא יודע, את העצמאיים הכי מרתקים במשק.

גילוי נאות: אימפקט שירותי תוכן מפיקה גם את אתר כסית.

לפרטים והרשמה לתוכנית הרשימה: עמוד הפייסבוק, או דיאנה, טל' 055-250-2212

– – – – – – – –

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות