יח"צ

יחסי הציבור של קבוצת 'צור עולם של יין' יטופלו במשרדו של אורי צרור

אורי צרור אורי צרור

אורי צרור (16) מקבל את תקציב היח״צ של קבוצת 'צור עולם של יין' לאחר שלושה חודשים בהם טיפל רק בהפצות של מותג היין האיטלקי 'BARTENURA' שמייבאים צור בהצלחה, ובכך בחרו בו לטפל בתקציבה של כל הקבוצה.

'צור עולם של יין' היא חברה ליבוא יינות ומשקאות אלכוהוליים לישראל ממגוון מדינות בעולם ביניהן צרפת, קליפורניה, איטליה, ספרד, פורטוגל, ארגנטינה, ניו זילנד ועוד, כשכל היינות והמשקאות המיובאים כשרים. צור סוכנויות מייבאת את מרבית היינות מחברת 'רויאל וויין' ROYAL WINE ששייכת לתאגיד המזון הכשר מהגדולים בעולם. ועוסקת ביבוא יינות ייחודיים אותם ניתן להפיק במיטבם מאזורים מסוימים בעולם – צור סוכנויות מביאה מגוון רחב ביותר של יינות מיוחדים אלו לארץ. היינות המגוונים מאוד הן מבחינת זני הענבים מהם מופקים היינות, הן מבחינת מקום ייצורם ותנאי ייצור הענבים, והן מבחינת תהליך ייצור היין. וכן מגוונים מאוד בסגנונות ובאיכויות ובהתאם לכך גם מחיריהם.

משרדו של צרור טיפל בשנה האחרונה גם בתקציבי היח״צ של רשת בורגרס בר, רשת החמניה, רשתות האופנה סלקט וזברה, מותג האקססוריז שוגיס, הזמרים מאור אדרי ואלקנה מרציאנו, ביה״ס למשחק "הסטודיו" של גל אמיתי ונוספים. בחודשים האחרונים בלבד צירף ללקוחותיו את רשת ומותג מוצרי הניקיון ג׳ונסון קלין, רשת פיצה רונדו הצומחת, מיסטר דונאטס, רשת Black&White, ביגר, אתר האופנה תלבושת, מתחם הקניות והבילוי פיאנו בעיר ימים ועוד.

אורי צרור מסר: ״אני שמח וגאה להתחיל לטפל בקבוצת "צור עולם של יין". בעקבות הפעילות המשותפת התחלתי להתעניין מאוד ביינות, יקבים ובתחום בעקבות הסיפורים והעובדות המרתקות ששמעתי בצור. מודה להם על האמון בי ושמח שהצלחתי להוכיח בשלושת החודשים האחרונים שכדאי לעבוד איתי״.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות