פרסום ושיווק

ליהי קורנובסקי נבחרה לשמש כ'נערת תפוזינה' החדשה

נערת תפוזינה החדשה, ליהי קורנובסקי נערת תפוזינה החדשה, ליהי קורנובסקי

לאחר אודישנים רבים לתפקיד, שהפך למיתוס, נבחרה ליהי קורנובסקי, "להיכנס" לשיער הכתום ולהיסטוריה המפוארת של נערות תפוזינה, שהפכו לקלאסיקה עוד משנות ה-90.

ביום חם במיוחד שמסמן את הקיץ המתקרב, לצד התנועה הערה של שדרות רוטשילד בתל אביב, הצטלמה לה נערת תפוזינה החדשה ליהי קורנובסקי לפרסומת החדשה. הפעם, במקום שיער כתום, הסתפקה נערת תפוזינה בפאה ג'ינג'ית שעיטרה את ראשה. למרות שברמה האישית הודתה ליהי קורנובסקי שאוהבת את המראה ושוקלת בהחלט לאמץ אותו.

ליהי קורנובסקי בצילומים לתפוזינה | צילום: רפי דלויה
ליהי קורנובסקי בצילומים לתפוזינה | צילום: רפי דלויה

הסיפור של הפרסומת הפעם תופס את נערת תפוזינה החדשה עושה מה ש"בא לה" וגם אם זה אומר להסתובב ברחובות תל אביב עם אוזניות, לרקוד ולשיר גם בזיופים. העיקר שתשתה את המשקה הנכון.

נערת תפוזינה הראשונה והמקורית, שעשתה כאן היסטוריה, הפכה למיתוס ונכנסה לפנתאון הלאומי בעולם הפרסום. פרסומת תפוזינה נבחרה כאחת הפרסומות הזכורה והאהובה ביותר בכל הזמנים. כל מספר עונות נבחרת נערת תפוזינה חדשה, כשכל אחת מהן מתאימה לתקופה שלה באישיות, באופי ובמה ששידרה. 2021 הביאה איתה בשורה של נשים חזקות, שעושות מה שבא להן. השחקנית ליהי קורנובסקי התאימה בדיוק לפרופיל המתבקש בפרסומת ובפאה ג'ינג'ית כמתבקש, שרה ורוקדת ברחובות תל אביב בלי "לדפוק חשבון"..

ליהי קורנובסקי בצילומים לתפוזינה | צילום: רפי דלויה
ליהי קורנובסקי בצילומים לתפוזינה | צילום: רפי דלויה

את המותג "תפוזינה" בישראל הביאה לתודעה הלאומית שלנו דוגמנית הולנדית אדומת שיער. הלן הידינג, אשר "פרצה לחיינו" ב-1994, השנה שבה השיקה חברת המשקאות יפאורה משקה קל בטעם תפוזים תחת השם "תפוזינה". הידינג הג'ינג'ית, בעלת התספורת הייחודית כבשה אותנו מיד והפכה לסמל מקומי ומקור השראה. עם ישראל התאהב ונערת "תפוזינה" הפכה מודל לחיקוי ופרסומת תפוזינה נבחרה לאחת מהפרסומות האהובות והגדולות ביותר בכל הזמנים. וככה זה נראה אי אז, בפרסומת המיתולוגית שהצליחה לעשות הרבה מאוד רעש:

ב-2011 חזרה הידינג לישראל לפרסומת המשך, אם תשימו לב היטב, תוכלו לראות את מגי אזרזר מפציעה אף היא בתפקיד קטנטן.

בפרסומת האחרונה לתפוזינה יכולנו לראות את רותם אבוהב ובן זיני. הפעם החליטו בחברה לחזור לאדמונית השיער.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות