פרסום ושיווק

חברת 'הכרם' חוגגת 100 בסרטון תקופתי שמציג את תרבות השתייה

הכרם, סרטון 100 שנה הכרם, סרטון 100 שנה

חברת המשקאות 'הכרם' חוגגת לא פחות מ- 100 שנה להיווסדה, ולכבוד ציון משמעותי זה יצרו סרטון הומוריסטי המספר את סיפור תרבות השתייה במאה השנים האחרונות, הטרנדים במשקאות השונים ואופן השתייה, לבוש הברמן והמוסיקה המשתנים בהתאם לתקופה.

הסרטון בבימויו של יוני מרדכי, עלה כקמפיין בכל הנכסים הדיגיטליים של חברת "הכרם". על ההפקה: מיטל שלזינגר, תאורה: ניר וייס, בתפקיד הברמן: עמישי מילר, הלבשה: אורן בר, תחקיר סאונד ומיקס: אולפני סוויט סאונד.

חברת 'הכרם', מהחברות הוותיקות והגדולות בישראל בתחום ייבוא, שיווק והפצה של משקאות חריפים, יינות ובירות, הוקמה בשנת 1921 ע"י ישראל אפשטיין ונותרה במשך כל שנות קיומה בבעלות המשפחה. כיום היא מנוהלת על-ידי ניניו של המייסד – אריאל אפשטיין, יו"ר הדירקטוריון שכיהן כמנכ"ל עד תחילת השנה; נורית שמיר (לבית אפשטיין), המנכ"לית הנוכחית; ורונית אבנר (לבית אפשטיין), סמנכ"לית השיווק. במשך השנים צמחה חברת הכרם מעסק משפחתי קטן, לחברה המעסיקה כיום כ- 180 עובדים, עם מחזור מכירות שנתי של כ- 300 מיליון שקלים. היא מייצגת בישראל מאות בתי מותגים שהמובילים והמוכרים בהם הינם וויסקי גלנפידיך, בלויני, גרנטס', וודקה סטולי, יגרמייסטר, רמי מרטן, קואנטרו, ג'ים בים, טולמור דיו וג'ין הנדריקס, ומגוון יקבים רחב לא פחות עמם נמנים בין השאר בולינג'ר, שאפוטייה, אנטינורי, אלגריני, טורס, וגה סיציליה, קאטנה זאפאטה, שאטו סיינט מישל, וילה מריה ויקב דלתון וויתקין הישראליים. כן בבעלות הכרם מבשלת בירת נגב ושותפות במבשלת הבירה הישראלית המובילה, בירה מלכה, והיא אף משווקת מגוון רחב של בירות איכות ובהן באדווייזר, בקס, שוף, מרדסו, בלו מון, ברודוג, פרנסיסקאנר, פולרס', ליפמנס, דובל ועוד. אשתקד אף נכנסה חברת הכרם לתחום הקפה והחלה לייבא מותג קפה איטלקי בשם וסקובי ואת מותג מכונות הקפה לקהל המקצועי, לה מרזוקו.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות