על סדר היום

עזיבה נוספת בחדשות 13: הסמנכ"ל הודיע על סיום תפקידו

האולפנים בנווה אילן האולפנים בנווה אילן

אחרי שהתבשרנו על עזיבתו של הכתב אלי לוי את חדשות 13 לטובת תפקיד דובר המשטרה, הודיע הערב סמנכ"ל משאבי אנוש ומטה, עידו איינבינדר, כי הוא יסיים את תפקידו בקרוב.

"לפני מספר דקות הודעתי למנכ"ל חדשות 13 ולאחר מכן לחברי להנהלת החברה על סיום תפקידי כסמנכ"ל משאבי אנוש ומטה בחברת החדשות. הודעתי זו הגיע לאחר לבטים רבים אך אני בוחר לסיים את תפקידי בלב שלם ובחינת המשך דרכי ודברים העומדים על שולחני מבחוץ", כתב איינבינדר במייל ששלח לעובדי החברה. "במשך זמן כהונתי בתפקיד עברנו יחד הרפתקאות רבות. בראשי וליבי היו עובדי החברה כל העת, גם אם לא תמיד בשורות קלות היו בפי והחלטות קשות הונחו על סדר יומי לביצוע. אין זה מייל פרידה אלא מייל הודעה".

"בתקופה הקרובה אני עוד אהיה פה ואסגור כל מה שצריך אך חשוב היה לי כי משפחת חדשות 13 תשמע על כך לפני כולם. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לישראל טויטו על העשייה המשותפת. למדתי יום יום ואני בטוח שעוד אמשיך ללמוד. תודה! ולכם, אנשי חדשות 13, כאמור, אינני נפרד כעת, רק מעדכן ומודה לכם על עשייתכם היום כבכל יום. ממשיכים. תודה לכם".

איינבינדר נחשב ליד ימינו של מנכ"ל החברה ישראל טוויטו והגיע לחדשות 13 זמן לא רב לאחר מינויו של טויטו.

– – – – – – – –

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות