רכילות

שלושה חודשים אחרי הלידה: קורין גדעון בקמפיין ראשון לטריומף

קורין גדעון בצילומים לטריומף קורין גדעון בצילומים לטריומף

המגישה ואושיית האינסטגרם, קורין גדעון, ממש לא מתכוונת לנוח. שלושה חודשים אחרי שילדה, היא הצטלמה למותג ההלבשה התחתונה הבינלאומי טריומף. את לוקשיין הצילומים גדעון מכירה ממש מקרוב, בית הוריה בבצרה, כך שבין שוט להחלפת המלתחה, גדעון הצליחה גם להניק את בתה, אלונה.

גדעון הצטלמה לראשונה בהלבשה תחתונה כחלק מקמפיין בינלאומי, בו בכל מדינה הבחירה היא באישה אמיתית וחזקה המשקפת נשים באשר הן. המותג מעודד לאמץ באהבה גדולה את השינויים החלים בשנים בכל שלב בחייהן – ואין כמו אמא צעירה ודעתנית כקורין.

קורין גדעון בצילומים לטריומף | צילום: שי ארבל כהן
קורין גדעון בצילומים לטריומף | צילום: שי ארבל כהן
קורין גדעון בצילומים לטריומף | צילום: שי ארבל כהן
קורין גדעון בצילומים לטריומף | צילום: שי ארבל כהן

למי ששכח, גדעון הספיקה לעשות הרבה רעש כבר בבית החולים ליס – איכילוב, כשהתלוננה ברשתות החברתיות כי היא בחדר קטן ללא חלון ובלי אוויר לנשימה. "לאף תינוק בן יומו ולאף יולדת לא מגיע לשהות בחדר חנוק. עצוב מאוד שככה הדברים מתנהלים. 12 שעות אחרי לידה ועדיין לא נשמתי אוויר צח על אף שהובטח לי לעבור חדר מהבוקר ועל אף כל תחנוני ואני עוד 'קורין גדעון'. עלק", כתבה. הסולחה הרשמית בין מנהל ליס, פרופ' יוגב יריב, לבין גדעון, הגיעה במהירה וגם הסאגה הזו מאחוריה.

גדעון החלה את דרכה התקשורתית ככתבת שטח בתוכניתו של גיא פינס ומשם הדרך ללב הפריים בתוכניות כמו 'האח הגדול', 'בייק אוף ישראל' ו'2025' היתה קצרה.

– – – – – – – –

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

 

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות