דיגיטל

החברה הפולנית שלי: המכון הפולני משיק סרטון לעידוד התיירות

נועם לוגאסי נועם לוגאסי

השמיים נפתחים ואתרי התיירות מתחילים להזרים לנו אימג'ים של חופים כחולים ומסיבות על המים. במכון הפולני תל אביב החליטו גם הם לעורר קצת את שוק התיירות הישראלי והפעם הם פונים לצעירים.

תחת הכותרת "בואו. תתחברו. תיצרו" עלה לרשתות החברתיות סרטון חדשה, אשר במרכזו סטודנטית ישראלית צעירה (בגילומה של נועם לוגאסי), המגיעה לורשה לצורך חילופי סטודנטים. הסטודנטית מגלה עד מהרה שבפולין ניתן תמיד "לצפות לבלתי–צפוי" ופוגשת קבצת סטודנטיות פולניות צעירות אשר מפתחות את ההמצאות הפולניות הגדולות הבאות (ווקי-טוקי אקולוגי, רכב חלל המונע באנרגיה ירוקה ותרמיל ריחוף). בסופו של הסרטון, הסטודנטיות נפגשות כולן על גג בניין המעונות שלהן ומחליטות לשנות את העולם (אבל קודם, ליהנות קצת).

הסרטון, שהופק על ידי Team Stefansky ובוים על ידי אופיר בועז (בשביל Unik Public Image) שואף לייצר עניין ותחושת פלא וגילוי בכל הישראלים הצעירים, בין אם הם סטודנטים, יזמי טכנולוגיה צעירים או מטיילים.

אז נכון, מדובר בזווית מעניינת להציג לצופים את כל הטוב של ורשה, וסביר עוד יותר להניח שפולין לא נמנית בין היעדים ה"חמים" אצל הצעירים לקיץ הקרוב. מעניין יהיה לראות האם בעקבות הפעילות הדיגיטלית יצליחו במכון הפולני תל אביב לייצר תחושה של קרבה או סקרנות בין צעירים ישראלים לפולין.

המכון הפולני בישראל הנו גוף תרבות המוביל אירועי תרבות, חינוך ואמנות במטרה להציג בפני הקהל הישראלי את התרבות הפולנית. המכון שהחל פעילותו בישראל בשנת 2000, יוצר שיתופי פעולה עם מוסדות החינוך והתרבות המובילים בישראל ליצירת אירועים, פסטיבלים ופעילויות בתחומי האמנות, המחול, התאטרון, ההיסטוריה, המדע, הקולנוע, העיצוב ועוד. המכון יוזם סדנאות, סיורים מקצועיים ומפגשים בין יוצרים ישראלים ופולנים בכדי לאפשר שיח רב-תרבותי ולקרב בין שתי החברות, תוך הפרייה הדדית והתייחסות עמוקה לעבר המשותף ולעתיד המשותף. המכון הפולני מציע קורסים ללימוד השפה הפולנית ומפעיל ספרייה המכילה שלל ספרים וסרטים פולניים.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות