מדיה

'סליחה על השאלה ילדים' חוזרת בעונה חדשה לכאן חינוכית

סליחה על השאלה סליחה על השאלה

'סליחה על השאלה ילדים' תשודר ב- כאן חינוכית החל מה-2 במאי, בכל יום ראשון בשעה 17:00 (שידור נוסף ב-20:00) ותהיה זמינה גם בדיגיטל.

התוכנית ממשיכה לגעת בנקודות החשופות של החברה הישראלית בעונה חדשה. בכל פרק משתתפים ילדים המתמודדים עם מציאות חיים מורכבת. מול המצלמה מקריא כל ילד שאלות מכרטיסיות המונחות לפניו, שנשלחו על ידי הציבור ומשיב בכנות ובאומץ. השאלות ישירות, שאלות שכל אחד היה רוצה לשאול, אך מעולם לא העז או שלא הייתה לו הזדמנות. התשובות קוראות תיגר על דעות קדומות, אפליה ותפיסות סטריאוטיפיות.

העונה הראשונה של הסדרה זכתה לשבחי המבקרים ולנתוני צפייה מרשימים. גם העונה החדשה תאפשר לקהל הצעיר להיחשף ולהכיר תרבות, שונות או מוגבלויות שאליהן הם לא נחשפים ביום יום.

חשיבותה של 'סליחה על השאלה ילדים' נעוצה בניסיונה לשנות תפיסות עולם ולעורר מודעות לקשיים עימם מתמודדות קבוצות שונות באוכלוסייה. עבור הקהל הצעיר, החשיבות של עידוד האמפתיה לאחר, הבנת הקושי שלו והיכולת להכיל את השונה – אף גדולה יותר.

עורך: אסף בקר | הפקה: חברת ההפקות "יולי אוגוסט". 'סליחה על השאלה ילדים' עונה שנייה תשודר ב-כאן חינוכית (אפיק 80) ובדיגיטל החל מיום ראשון ה- 2 במאי, בשעה 17:00 ושידור נוסף בשעה 20:00. סך הכל בעונה החדשה 8 פרקים, משך כל פרק כ- 15 דקות.

– – – – – – – –

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות