זזים

עכשיו זה רשמי: כתב חדשות 13 אלי לוי מונה לדובר המשטרה

אלי לוי אלי לוי

"חברים הודעתי לפני כמה דקות לעידו שאני מסיים באופן מידי את העבודה בערוץ ואתם כבר יודעים לאן. אוהב אתכם מאוד מאוד אפרש מכם אישית אחד ואחת. אין לי יותר מה להגיד אני עצוב ושצח באותה מידה – אני יוצא מהחמל. אוהב אתכם. תודה ענקית לישראל ניר ועידו שחיכו עד היום – ועשו הכל – מי שמכיר אותי ואת הבית שממנו הגעתי יודע שזה היה חלום ילדות שלי. תודה מיוחדת לאבי ונדב ואמנון ברקאי שאין שני לו בעולם – סיימתי. אוהבת. אלי", כתב אלי לוי, עיתונאי חדשות 13 בקבוצת החמ"ל, לאחר שמונה באופן רשמי לדובר המשטרה.

לוי יחליף את ראש חטיבת הדוברות תנ"צ הדס שפירא-מדמוני. טרם כניסתה של שפירא-מדמוני לתפקיד התנהל מכרז למינוי דובר, וקצינים רבים במשטרה, כמו גם דמויות מובילות מתחום התקשורת התמודדו לתפקיד. לוי, כאמור, הוא הדובר החדש שנבחר.

אלי לוי נמנה עם עיתונאי חברת החדשות מזה כעשור, ופרט לתפקידו ככתב בצפון, הוא משמש גם ככתב לענייני סביבה. קודם לכן שימוש זמן קצר ככתב חדשות בערוץ 2 ואת דרכו העיתונאית החל לאחר שירותו הצבאי ככתב לענייני משטרה וספורט במקומונים של רשת שוקן בצפון.

מחדשות 13 נמסר: "אלי לוי הוא נכס לכל מקום עבודה, אנו גאים בעובדה שהוא היה חלק בלתי נפרד מחברת החדשות שנים רבות, ומאחלים לו הצלחה רבה בהמשך הדרך".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות