על סדר היום

עמית סגל שוב נעדר ממהדורת שישי של חדשות 12

עמית סגל עמית סגל

עמית סגל כנראה ממשיך לכעוס על עורך מהדורת שישי של חדשות 12, רון ירון, ועדיין לא נרגע מהכתבה ששודרה עם לוסי אהריש בה אמרה כי: "ואם אבא שלי היה עושה פיגוע, חס וחלילה, מישהו היה מקבל אותי לעבודה? לא הייתי מנקה את הבלטה בערוץ 12".

הביקורת שנאמרה עליו, בערוץ החדשות בו הוא עובד, גרמה לסגל לכעוס ובהתאמה גם להיעדר יומיים מהאולפנים. בעוד ביום שני האחרון חזר סגל לדווח בחדשות 12, צופי 'מהדורת שישי' בוודאי שלא יכולו שלא לתהות לאן נעלם סגל שוב מהמרקע. מקורות פנימיים רומזים כי סגל כועס על עורך המהדורה, רון ירון, שהחליט לשדר את דבריה של אהריש במלואם ולא להשאיר אותם על רצפת חדר העריכה.

אלי ציפורי העלה פוסט בפייסבוק בו כתב: "עמית סגל החרים (בצדק רב) הערב את אולפן שישי. ‏צריך להבין: מה שקרה בראיון עם לוסי אהריש הוא דוחה ומרושע. הוא דוחה משום שדבר אחד קטן היה יכול למנוע זאת.
‏שהעורך של אולפן שישי, רון ירון, עד תביעה נגד נתניהו (אביו הוא עמוס ירון מקורב לאהוד ברק), היה חותך את הקטע המגעיל של אהריש על סגל. כך צריך לעשות כל עורך הגון בנוגע למי שעובד איתו באותו ערוץ. זו קולגיאליות בסיסית. איך היה מרגיש ירון אם סגל היה מדבר עליו ועל עדותו במשטרה למשל? ‏רון ירון לא עשה זאת. וד״ל".

אחרים כבר החליטו להמליך את העיתונאי יאיר שריקי כ'עמית סגל' הבא של חדשות 12.

מחדשות 12 לא התקבלה תגובה. לנו נישאר להמתין ליום שישי הבא.

לאן נעלם עמית סגל ממהדורת חדשות 12?

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות