מדיה

בלקספייס של רשת 13 נמכרה לנטפליקס

בלקספייס בלקספייס

דרמת המתח 'בלקספייס' של רשת 13 ודרמה טים שודרה אצלנו לפני מספר חודשים וכעת מבשרים ברשת כי היא נמכרה לנטפליקס העולמית.

הסדרה עוקבת ועקבה אחרי חקירת אירוע ירי בבית ספר תיכון. השחקן הראשי של הסדרה, גורי אלפי, מגלם חוקר משטרה, שחוזר לתיכון בו למד, כדי לגלות מי הם היורים המסתוריים שזעזעו את שלוות העיר כולה. כשהחקירה מסתעפת מתברר כי הירי הוא רק קצה הקרחון, שמסתיר דברים נוראיים המתרחשים מתחת ומעל פני השטח.

'בלקספייס' היתה הדרמה הראשונה ששודרה בפריים טיים מיד לאחר המיזוג והיא זכתה לנתוני צפייה מרשימים שרשמו ממוצע של 11.7% לפרק והתקבלה באהדה בקרב הצופים והמבקרים. מראש נראה היה כי הסדרה, על אף שהיא דוברת עברית וצולמה בתיכון בישראל, פונה לקהל יעד בינלאומי עם עלילה ששואבת השראה ממקרים שנראה יותר שקרו בתיכונים בארצות הברית ופחות רלוונטים לכאן. נראה שההימור של רשת 13 השתלם והסדרה אכן תזכה להפצה בינלאומי.

עמי גלאם, סמנכ"ל התוכן של רשת 13 מסר: "מדובר בהישג ענק עבור רשת 13 ותעשיית הטלוויזיה הישראלית. אני גאה בסדרה, ביוצרים ובהצלחתה. ובעיקר גאה שסדרה כה חשובה תמצא דרכה לכל הקהלים בעולם כולו. כבר עם השקת בלקספייס בישראל התקבלו מספר רב של פניות מצד גורמים בינלאומיים".

"בלקספייס" נכתבה על ידי סהר שביט וענת גפני ובויימה על ידי אופיר לובל. דרמה טים של מוש דנון וחיים שריר היא חברה ההפקה של בלקספייס בכיכובם והשתתפותם של גורי אלפי, אסי לוי, שי אביבי, רעות אלוש, מירב שירום, ליאנה עיון, יואב רוטמן, נועם כרמלי, ג'ייד סקורי, יהונתן וילוז'ני, גילי איצקוביץ', עונג אפרון, סוזנה פפיאן, אורי ביטון, ניר חסדאי, לב לוין, איל שקרצי, אביב בוכלר ועוד.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות