רכילות

יגואר באירוע גיוס תרומות לילדים חולי סרטן

מיכאל אבא, ליאן כהן, ואלון כהן מיכאל אבא, ליאן כהן, ואלון כהן

כ- 10 נהגי מרוצים מקצועיים הגיעו אמש (21.4) למסלול המרוצים הארוך בישראל, מוטור סיטי בבאר שבע, בשיתוף מותג רכבי היוקרה יגואר, ליום מסלול שכולו אקסטרים, במסגרתו נערכו מסלולי נהיגה אתגרית לקהל הרחב אשר רכש כרטיס – כל ההכנסות תרומה לעמותת "גדולים מהחיים", למען ילדים חולי סרטן.

את היום המיוחד ארגנה נבחרת Tough Mudder במטרה לגייס תרומות להקמת גן ילדים סטרילי לילדים חולי סרטן של עמותת גדולים מהחיים.

יגואר למען גדולים מהחיים | צילום: מיקה אבא
יגואר למען גדולים מהחיים | צילום: מיקה אבא

במסגרת אירוע ההתרמה רוכשי הכרטיסים נהנו מנהיגה אתגרית ברכבי היוקרה יגואר כשלצדם נהג מרוצים או מי שרצה לחוות הקפות של נהג מרוצים כשהוא יושב לצידו.

ליאן כהן, מנהלת השיווק של יגואר ישראל פתחה את האירוע ואמרה: "זהו פעילות שנייה החודש של חברת המזרח יבואנית לנדרובר ויגואר למען הקהילה. בתחילת אפריל ערכנו מסע מאתגר לילדי עמותת זכרון מנחם והפעם המותג יגואר התגייס למען עמותת גדולים מהחיים. לדבריה: "חברת המזרח שמה לעצמה כמטרה להוסיף לפעילויות הליבה זמן ועשייה לטובת הקהילה מתוך אמונה כי חיבור אמיתי בין ערכי החברה, ופעילות למען מטרה טובה ונכונה, מהווים חיבור עוצמתי וחשוב ובעל כוח אמיתי של השפעה".

– – – – – – – –

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות