יח"צ

אחרי אל על: רני רהב מאבד את תקציב איקאה

רני רהב רן רהב

רני רהב מאבד עוד תקציב גדול של יחסי ציבור אחרי אל על, והפעם מדובר ברשת השבדית 'איקאה' אותם ליווה משרדו של רהב במשך שלוש וחצי שנים. את מערך יחסי הציבור תוביל מערכת דוברות פנימית של איקאה. טרם רהב, נוהל תקציב יחסי הציבור של 'איקאה' אצל גיל-עד תקשורת שהוקמה על ידי גילי כהן ואורן פלדמן.

הסיבות להעברת התקציב של 'איקאה', שמסמנת כבר 20 שנות פעילות בישראל, טמונות כנראה בעובדה כי בשיאו של משבר הקורונה בחודש נובמבר האחרון 'איקאה' שכרה את היועץ האסטרטגי, אלי קמיר, לצורך רה-ארגון פנימי של החברה, כנראה בכדי לחסוך בהוצאות על יחסי ציבור או לצורך שליטה מלאה יותר על המערך.

רהב, שחגג למשרדו 30 ממש לאחרונה, נפרד בתחילת החודש גם מחברת 'אל על', שהיה חלק ממערך הדוברות של החברה בשלושת העשורים האחרונים ומתוכן 19 שנים כדובר החברה, וזאת על רקע החלפת הבעלים. מהצד השני, הצטרפו למשרד לאחרונה התקציבים של תיקון עולם, מתחם העיצוב Redesign, רשת הולמס פלייס, קבוצת Alllove, אמורפיקל, קבוצת RGE, קבוצת נתיב פיתוח נדל"ן, קבוצת ICR ישראל קנדה ראם מגורים, רשת מלונות תאנוס קפריסין וסיטי טרנספורמר.

רהב, שמחזיק את אחד ממשרדי יחסי הציבור המובילים והוותיקים בישראל, עלה לכותרות לאחרונה גם בשל השתתפותו באולפן הבחירות של כאן חדשות שלאחריה התעוררה מהומה לא קטנה על הדברים שאמר לפובליציסט עפיף אבו מוך.

מרני רהב נמסר: "אנו ברהב תקשורת מאחלים המון המון הצלחה לדרך החדשה בעולם הדוברות של איקאה. היה לנו מרתק וכייף לטפל בחברה בשלוש וחצי השנים האחרונות".

אחרי 30 שנה רני רהב נפרד מתפקיד דובר אל על

רני רהב, חוקי המשחק השתנו וכדאי שתפנים אותם

רן רהב פותח את הפה ולא נשאר חייב לאף אחד

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות