מדיה

מרגלית צנעני נבחרה לשפוט בעונה החדשה של 'אקס פקטור ישראל'

מרגלית צנעני מרגלית צנעני

מרגלית צנעני, המוכרת בכינוייה "מרגול", תשפוט ב'אקס פקטור ישראל' שתשודר ברשת 13 וגם תבחר את הנציג הבא של ישראל לאירוויזיון. השופטת המיתולוגית תשפוט לצד השופט האגדי סיימון קאוול שיגיע לראשונה לשפוט מחוץ לגבולות אנגליה וארצות הברית, הזמר והיוצר אביב גפן וזוכת האירוויזיון נטע ברזילי.

קאוול והצוות שלו המעורבים בבחירת השופטים בחרו במרגלית צנעני, זמרת, מלחינה ומנחת טלוויזיה ישראלית אשר שימשה במשך 6 עונות כשופטת בתכנית "כוכב נולד". מרגול פועלת בעיקר בתחום של מוזיקת נשמה, אמריקאית וים תיכונית כאשר שיריה משלבים סגנונות רוק, פאנק ובלוז פרצה לתודעה בשנות ה-80 עם הלהיט המזוהה עמה: "נערי שובה אלי". מאז, הוציאה אלבומים נוספים ואינספור שירים שהפכו לחלק בלתי נפרד מפסקול החברה הישראלית. בין להיטיה הרבים של מרגול שכבשו לבבות והושמעו רבות בתחנות הרדיו גם "חומות חימר", "אז מה", "עץ ירוק מפלסטיק", "עוד יהיה לי" ועוד.

לאורך השנים מרגול שיתפה פעולה עם אמנים ויוצרים רבים בארץ ביניהם: שלמה גרוניך, זהבה בן, איתי לוי, והפזמונאית רחל שפירא. לצד קריירת השירה המצליחה כבר עשורים רבים, מרגול הגישה תכניות, שיחקה בסדרות מוכרות, ושידרה ברדיו.

מרגול מסרה: "אני שמחה לחזור לשולחן השופטים בתכנית ריאליטי חשובה ומרכזית כל כך, לצידו של אחד המנטורים הגדולים והחשובים בעולם, לכבוד ייחשב לי. זה קטע מלעוני ביותר"
כאמור, העונה החדשה של "אקס פקטור ישראל" נבחרה לשלוח את הנציג הבא של ישראל לאירוויזיון 2022. בעונה החדשה של "אקס פקטור ישראל", יגיע לשפוט סיימון קאוול שנחשב לאחד האנשים המשפיעים ביותר בתעשיית הבידור ואחד מאושיות המוזיקה הגדולות והמשפיעות בעולם ונחשב לאחד שיודע לזהות כוכבים בינלאומיים.

בימים אלו צוות הליהוק של אקס פקטור ישראל החל בעבודה אינטנסיבית על ליהוק הזמרים שייקחו חלק בעונה החדשה ואחד מהם יזכה לייצג את ישראל באירוויזיון 2022.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות