רכילות

'גולדסטאר' השיקה את הפאב המקצועי של המותג במפעל טמפו

אירוע השקת הפאב המקצועי של גולדסטאר אירוע השקת הפאב המקצועי של גולדסטאר

טמפו השיקה את הפאב הראשון מסוגו בישראל אשר יעניק חוויה מעשירה לחובבי הבירה. הפאב הממוקם במפעל טמפו בנתניה מאופיין בעיצוב חם ואינטימי כמו פאב שכונתי בשילוב תכנים מקצועיים ומעשירים בתחום הבירה.
בעבר המקום היה ידוע בכינויו "הפאב של נחום", על שם מדריך הבירה המיתולוגי של טמפו ושימש כמרכז הכשרות לעובדי המפעל ואנשי המכירות של החברה. לאחרונה הפאב שודרג ושופץ בסגנון קלאסי, חם ומושך שלא היה מבזה בר אירי בשדרות TEMPLE BAR בדבלין. הפאב החדש משופע בעץ, כרום, שיש וכל המכשור הכי עדכני למזיגת בירה, משקאות אלכוהוליים וקפה. עלות ההשקעה נאמדת בכ-2 מיליון שקלים.

לרגל המאורע הוזמנו המאורסים והמאורסות של הביצה שהגיעו להרים כוס בירה ולעשות לחיים לפני החתונה ולהיחשף גם לבירה החדשה של המותג שתשווק במהדורה מוגבלת בשם- WILD BATCH. בין המאורסים והמאורסות שהגיעו ליהנות ולהרים כוס לחיים: רוסלנה רודינה, מאור שוויצר, אמיר פחר ובת זוגו אופל ענבר, שי מיקה, שרית פולק ורותם רבי.

שי מיקה ורותם רבי בהשקה | צילום: רפי דלויה
שי מיקה ורותם רבי בהשקה | צילום: רפי דלויה
מאור שוויצר על הבר | צילום: רפי דלויה
מאור שוויצר על הבר | צילום: רפי דלויה
אירוע השקת הפאב המקצועי של גולדסטאר | צילום: רפי דלויה
אירוע השקת הפאב המקצועי של גולדסטאר | צילום: רפי דלויה

אורי אלדר, מנהל שיווק גולדסטאר מסר: "אנו גאים ונרגשים להשיק את הפאב המקצועי של גולדסטאר. מטרתנו היא לשמר את הלקוחות הטובים שצורכים את מותגי הבירה שלנו כבר שנים רבות, להכיר מותגים נוספים שלא הכירו, להעשיר את הידע שלהם בתחום הבירה וליצור חוויה מרגשת שלא חוו על כה בשום מקום אחר, שילוב של טעימות בפאב אינטימי עם הדרכה מקצועית. בנוסף, חשוב לנו לקדם את התרבות של צריכת האלכוהול בישראל לצריכה נכונה ואחראית. אין לנו ספק שהפאב החדש יעניק חוויה שונה ושלמה וכי יתרום רבות לחובבי הבירה".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות