רכילות

מיכל אנסקי חשפה בטן הריונית

מיכל אנסקי מיכל אנסקי

מזל טוב לשופטת 'מאסטר שף' ולמחוברת החדשה של הוט, מיכל אנסקי, שחשפה אתמול לעוקבים שלה באינסטגרם בטן הריונית.

"אחת שתיים ו…" כתבה אנסקי בפוסט כשהיא אוחזת בצילום האולטרסאונד ומלטפת את הבטן שלה שכבר מבצבצת החוצה. מאחוריה, בקפיצה של אושר, בעלה אייל אמיר.

עבור אנסקי מדובר בצאצא שלישי. לאנסקי בת בכורה, דניאלה בת ה-10, מנישואים ראשונים לרועי חמד ובת משותפת שחגגה לא מזמן שנה, גבריאל לי, מבעלה אמיר.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Michal Ansky (@michalansky)

בימים אלה אפשר לראות את אנסקי מככבת ב'מחוברים' שעלתה בתחילת השבוע ב- HOT. בשנה האחרונה תיעדה אנסקי את חייה אל מול המצלמה והיא חושפת בסדרה את מערכת היחסים שלה עם אמה, שרי אנסקי, ואביה, אלכס אנסקי וכן את ההתמודדות שלה עם שיתוק הפנים. במקביל היא גם שופטת בעונה של 'מאסטר שף' שרצה כעת בקשת 12 ומתחרה ראש בראש מול 'משחקי השף'. אנסקי כבר נקלעה לא אחת לכמה מהלומות ברשתות החברתיות לגבי האופן בו היא בוחרת לחשוף את חייה, כמו תמונת בגד הים המפורסמת בשעה שהיא מאכילה את בתה הקטנה ונראה כי גם ב'מחוברים' היא לא מהססת לחשוף את חייה. אמנם בהשקה של הסדרה שהתקיימה בשבוע שעבר ניסתה אנסקי להסתיר את הבטן, אך נראה כי ההתלחשויות בביצה הביאו אותה להוציא לאור את ההיריון השלישי. אין ספק שמדובר בשנה עמוסה מאוד עבור אנסקי.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות