רכילות

אקמול וסנדוויץ': סופר-פארם השיקה את Daily's

לאחר שנתיים של פיתוח, השיקה היום הנהלת סופר-פארם באירוע חגיגי את רשת Daily's. באירוע השתתפו ליאון קופלר- בעלי רשת סופר-פארם, ניצן לביא- מנכ"ל רשת סופר-פארם, דני לוזון- משנה למנכ"ל, עמוס אפל- יועץ הקולינרי של הרשת בעלי המסעדה רביבה וסיליה.

הקונספט החדש כולל לראשונה שילוב של מזון טרי ואיכותי, תחת השם DAILY'S בשילוב עם בית מרקחת (ברישיון עסק נפרד) ומחלקות טואלטיקה ותינוקות. הסניף הראשון, שהושק היום נמצא במתחם הבורסה ברמת גן ובהמשך השנה ייפתחו עוד חמישה סניפים נוספים. ההשקה כללה סבב טעימות אחרון בהחלט של כל הנוכחים, שכן הקונספט החדש כולל קפה, מאפים, כריכים, סלטים ועוד.

ליאון קופלר, גלי ברגר, ניצן לביא | צילום: חן גלילי
ליאון קופלר, גלי ברגר, ניצן לביא | צילום: חן גלילי
ליאון קופלר וניצן לביא | צילום: חן גלילי
ליאון קופלר וניצן לביא | צילום: חן גלילי

ניצן לביא, מנכ"ל סופר-פארם: "40 שנה סופר-פארם היא חלק מחיי היומיום של הישראלים וסוף סוף אנחנו נותנים פתרון נוסף גם של מזון טרי שאפשר לאכול במקום או לקחת הביתה".

ברשת מציינים כי מרבית המנות מגיעות טריות בכל יום מחדש ואלו שלא יימכרו, יתרמו בסוף היום. בימים האחרונים נהנו חיילים בבית החייל ברמת גן מתגבור לא צפוי של אוכל איכותי וטעים. עמוס אפל, מבעלי רביבה וסיליה, המשמשים יועצים קולינאריים של סופר-פארם Daily's אמר :"זו פעם ראשונה שאנחנו מלווים פרויקט כיועצים, אנחנו אנשי עשייה ובישול, זה היה תהליך מרתק ומבחינתי ברגע שאישתי אמרה שזה טעים, הצלחנו".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות