מדיה

המפקדת עולה דרגה ותמשיך לעונה שנייה

המפקדת אלונה סער, המפקדת

הדרמה הקומית 'המפקדת' שעלתה לפני שבוע בכאן 11, מתרחשת בעולם אירוני שנקרא 'בסיס טירונות', בו חבורת נערות (טירוניות ומפקדות) עוברות מסע התבגרות בחסות צה"לית. בסדרה משתתפות אלונה סער, דור הררי, מיה לנדסמן, כרמל בין, עלמה קיני, נועה אסטנג׳לוב, ליר כץ, גל מלכה, מיה דגן, תימור כהן, נועם אימבר, לירז אברה ורבות נוספות.

בכאן 11 החליטו כי לאור הביקורות החיוביות, לא רק מקהל הצופים אלא גם מקהל מבקרי הטלוויזיה, הם ימשיכו גם לעונה שנייה, כאשר הצילומים יתקיימו במהלך שנת 2022.

מפיקי הסדרה נעמי לבארי וסער יוגב מבלאק שיפ הפקות סרטים: "היה לנו לעונג להפיק את הסדרה וללוות אותה מצעדיה הראשונים. יחד עם יוצרי הסדרה עטרה פריש וניר ברגר אנחנו שמחים ונרגשים על החיבוק מהקהל ועל העובדה שהבית החם של כאן 11 ומחלקת הדרמה, שתמכו ודחפו למן ההתחלה, לקח החלטה אמיצה ותקדימית עם הזמנת העונה השניה. זוהי דוגמה נוספת לסטנדרטים בינ"ל שהערוץ מאמץ ואנו מברכים על כך".

המפקדת: דרמה קומית חדשה תעלה בכאן 11 בכיכובה של אלונה סער

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות