רכילות

קצת ספייס: נשיא Wix רכש דירה בלב תל אביב ב-30 מיליון שקלים

ניר זוהר ניר זוהר

ניר זוהר, נשיא חברת Wix, רכש דירה במגדל גן העיר בתל אביב במחיר של 30 מיליון שקלים. המוכר הוא משה אלאלוף, מבעלי אלאלוף ושות' ספנות בע"מ לשעבר, אחת מסוכנות הספנות הישראליות הוותיקות.

הדירה מתפרשת על פני כ-330 מטר רבועים, והעיסקה עצמה כוללת לא רק את הדירה המרווחת אלא גם שלוש חנויות מקורות. הבניין היוקרתי באחד המיקומים המעולים בתל אביב כולל לובי כניסה מפואר, שוער, טרקלין עסקים עבור הדיירים, בריכה, ספא וכמובן חדר כושר.

מגדל גן העיר ניצב בשדרות בן גוריון בואכה כיכר רבין ובניין העירייה. המבנה בן 26 קומות ו-92 דירות, אוכלס בשנת 1988 ונחשב לאחד ממגדלי היוקרה הראשונים והמובילים של העיר, בעיקר בזכות מיקומו, שמושך אליו דיירים המעוניינים לחיות ממש בלב תל אביב.

רב הדיירים הם כאלו שהשכילו לרכוש בו דירה עוד בסוף שנות ה-80, וכיום מתבצעות בו רק מעט עיסקאות, בשל הרצון של בעלי הנכסים לשמור על דירותיהם. נדיר למצוא בו דירה למכירה. מרבית הדירות בבניין גדולות, אך דירתו החדשה של ניר זוהר גדולה במיוחד, בשטח המאפיין 2-3 דירות שחוברו יחדיו.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות