על סדר היום

לאן נעלם עמית סגל ממהדורת חדשות 12?

עמית סגל עמית סגל

הפרשן הפוליטי של חדשות 12 נעדר אמש ממהדורת החדשות. גבות הורמו בשאלה: כיצד ייתכן כי סגל לא השתתף במהדורה בשיאו של יום פוליטי?

אחת הסברות להיעלמותו הפתאומית של סגל מן המסך היא כעס על הדברים שנאמרו בראיון שנערך עם לוסי אהריש ובגינו סגל לא קיבל גיבוי מחדשות 12 ומתוך ציפייה כי דבריה של אהריש היו צריכים להישאר בחדר העריכה ולא להיות משודרים בערוץ בו הוא עובד.

נאזכר כי ביום שישי בערב התראיינה אהריש לאילן לוקאץ' ודיברה בין היתר על אימהות, דת ותקשורת. באשר להשעיה שלה מתאגיד השידור לאחר שהנחתה הפגנה. אהריש אמרה: "ואם אבא שלי היה עושה פיגוע, חס וחלילה, מישהו היה מקבל אותי לעבודה? לא הייתי מנקה את הבלטה בערוץ 12". אהריש רמזה ליודעי כל על אביו של עמית סגל, עורך 'מקור ראשון' שבעברו היה חלק מאנשי 'המחתרת היהודית'.

אז האם עמית סגל כועס כל כך על חדשות 12 שהוא מחליט לעזוב ולעבור אולי לערוץ 20, כפי שחלק מצייצני הטוויטר סברו, או שאולי הוא החליט לקחת יום חופש מעבדתו?

שתי הסברות הללו עשויות להתגלות כלא נכונות. סגל נחשב לפרשן מוביל בחדשות 12 וגם אם הגיעו לשרטון סבירות נמוכה שסגל יעזוב את מהדורת החדשות המובילה בישראל ויערוק לגוף תקשורת שאינו זוכה לאותה כמות רייטינג ובוודאי שלא לאותה אהדה. באשר ליום חופשה, גם אם היה כזה, נראה שלא היה מתוכנן מראש וסגל המשיך לעדכן את העוקבים שלו בטלגרם וגם מזירת הטוויטר לא נעלם לחלוטין. אז מה כן? הגיוני יותר שסגל פשוט כועס, מהמורה קטנה בדרך.

מעמית סגל ומחדשות 12 לא הצלחנו לקבל תשובה או תגובה לדברים ומעניין יהיה לדעת האם השניים יגיעו לסולחה לפני שידור המהדורה של השעה 20:00.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות