דיגיטל

השת"פ החדש של גל גברעם

גל גברעם גל גברעם

יוצאת האח הגדול, גל גברעם, חיילת המשרתת שירות סדיר בצה"ל, בת זוגתו של תום חיימוב – יוצא האח הגדול גם הוא, נחשבת כיום לכוכבת רשת מצליחה בעלת K535 עוקבים באינסטגרם. מאז יצאה מבית האח הגדול הספיקה גברעם לקטוף כבר מספר קמפיינים והופעות וכעת היא נכנסת לרשימת משפיעניות ומובילות דעה אשר השיקו ויצרו בעבר קופסת הפתעות בשיתוף האתר COVERME. עד כה האתר שיתף פעולה עם מלי לוי, רוני שינקמן ועוד.

קופסת ההפתעות של גל גברעם מכילה הרכב של מוצרים מעולמות הביוטי והלייף-סטייל. את כל המוצרים שבקופסה גל בחרה באופן אישי, מדובר במותגים ובמוצרים איכותיים ומפנקים שגל משתמשת בהם ביום-יום וממליצה עליהם, אותם יוכלו לקנות נשים ונערות במחיר של 249 שקלים, כאשר כל המוצרים הם בגודל מלא ושווי המוצרים יחד עומד על 1,000 שקלים. COVERME הוא בין האתרים הראשונים שהחל בישראל עם פעילות "קופסת ההפתעות". מטרת הקופסה היא לפנק והפתיע את עצמך או להביא לחברה מתנה מפנקת.

קופסת ההפתעות של גל גברעם | צילום: זוהר שיטרית
קופסת ההפתעות של גל גברעם | צילום: זוהר שיטרית

אתר COVERME נחשב בין המובילים בישראל באי-קומרס. האתר מתמקד בייבוא ושיווק מוצרי צריכה אופנה ולייף סטייל וכולל מגוון רחב של קטגוריות: נשים, אופנה, אקססוריז, איפור, טיפוח, ילדים, עיצוב הבית, משחקים, מוצרי פנאי, מכשירי ספא ביתי ועוד. כמו כן החברה מפתחת ומשווקת מוצרי אקססוריז לסלולר כדוגמת כיסויים ייחודים, הקרוס באדי, ליין מוצרים של המותג MISMAS, פיתוחים אישיים ועוד. בנוסף, קאברמי משתפת פעולה עם מעצבי אופנה מקומיים, מפתחת ומייצרת קולקציות אופנתיות. הדגשים בקולקציות אלו הם על גזרות טרנדיות, איכות בלתי מתפשרת ומחיר נוח ונגיש.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות