פרסום ושיווק

עידן עמדי בפרסומת החדשה לחברת הבנייה דמרי

עידן עמדי בפרסומת החדשה לחברת י.ח. דמרי עידן עמדי בפרסומת החדשה לחברת י.ח. דמרי

חברת הנדל"ן י.ח. דימרי בחרה לצאת במיתוג חדש ובפרסומת חדשה בכיכובו של הזמר והשחקן עידן עמדי שיוביל וילווה את חברת דמרי לתקופה של שלוש שנים. על פי הערכה, עמדי, שיככב בפרסומת חדשה שעולה לאוויר, יקבל בעבור הקמפיין כ-1.8 מיליון שקל.

דמרי הינה מהחברות הגדולות והמובילות בישראל ובאמצעות הקמפיין היא מבקשת לבטא את אישיותה וערכיה. זו הפעם הראשונה שדמרי יוצאת בקמפיין מיתוגי בהיקף שכזה וגם עבור עמדי זוהי הפעם הראשונה לשתף פעולה עם חברה מסחרית.

"שנים התרחקתי מקמפיינים מסחריים" סיפר עמדי, "אך עם דמרי זה היה שונה. הסיפור שלהם נגע לליבי והם הרגישו כמו אנשים שגדלו כמוני. היה קשה להישאר אדיש לסיפור שלהם".

אמיר כהן סמנכ"ל השיווק של דמרי הסכים ומסר שהחיבור עם עידן היה מיידי. "כולנו בדמרי הרגשנו כי האישיות והאופי של עידן עמדי מאד דומים לחברת דמרי. יש בעידן ערכים כמו יצירה ללא פשרות, פשטות, צניעות ואהבת הארץ, ערכים שמשקפים במידה רבה את ערכי דמרי".

בשונה מפרסומות הבנייה המוכרות של בניינים גבוהים על רקע שדות ירוקים, הפעם אנחנו מקבלים ילדים וילדות שלא מעוניינים בבית המוכן שיש לחנות הצעצועים להציע, אלא בית אישי, משלהם. עם קרשים ופטישים הם יוצאים לבנות להם את בית העץ, על רקע שירו של עמדי שגם מופיע בסוף הפרסומת.

על הפרסומת מרקט בלנד שיצרו שפה מיתוגית חדשה לי.ח. דמרי הנחשבת לאחת מחברות הייזום והבנייה הגדולות בישראל. משרד פרסום: לם מרגלית. אסטרטגיה: אסף חתונה. הפקה: אוג הפקות. בימוי: יורם הדני. הנפשת לוגו: אסף נורני.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות