מדיה

הטייפון בפיליפינים פגע בצילומי הישרדות VIP

גיא זו-ארץ גיא זו-ארץ

מתמודדי העונה החדשה של 'הישרדות VIP' שנמצאים בימים אלה באי בפיליפינים נאלצים להתמודד לא רק עם משימות קשות ותנאים מאתגרים, אלא גם עם סופת טייפון שמתחוללת במקום.

בעקבות סופת הטייפון משימות ומועצות השבט נעצרו, אך הצילומים לא הופסקו באופן רשמי והמתמודדים עדיין מתנהלים על פי חוקי הפרמוט.

השורדים החדשים, ביניהם ג’קי אזולאי, פאני בוזגלו, אוהד בוזגלו, אודליה סויסה, מעיין אשכנזי, דודו אוואט, יובל המבולבל, הנרי דוד, יהונתן בשן, ומייקל לואיס יצאו אל האי רק לפני כשבועיים וזאת לאחר דחיות רבות בשל מגפת הקורונה. המשמעות כעת היא הפסדים רבים של כסף בשל ביטול המשימות והארכת ימי הצילום במידת הצורך. כבר בחודש נובמבר האחרון הכתה סופה את האזור בו מתקיימים הצילומים, כאשר כל המחנה והבקתות בהם משתכנים צוותי ההפקה וצילום התוכנית נהרסו כליל. מאז, הספיקו תושבי המקום לשקם את המבנים ונקווה כי הפעם מדובר בסופה קלה יותר.

צילום מסך מתוך אינסטגרם
צילום מסך מתוך אינסטגרם

המנחה הוותיק, גיא זו-ארץ, מקפיד לעדכן את העוקבים שלו מהמתרחש על האי. לפני מספר שעות הוא העלה כמה תמונות וגם סרטון וידאו מהסערה בעמוד האינסטגרם וכתב: "הסערה מכה פה חזק! מבטיח לעדכן מה קורה כאן".

מהפקת התוכנית נמסר כי הם נוקטים בכל אמצעי הביטחון הנדרשים על מנת לשמור על בריאות ובטיחות המתמודדים והצוות וכי הצילומים נמשכים.

– – – – – – – –

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות