זזים

הדלת המסתובבת מגלובס לסופר פארם: הג'וב החדש של שני מוזס

שני מוזס שני מוזס

רק אתמול התבשרנו על עזיבתה של שני מוזס, שסיקרה את תחום השיווק והצרכנות בגלובס, והיום היא כבר מתהדרת בתואר החדש, מנהלת מערך התקשורת של רשת סופר-פארם. מינוייה של מוזס מגיע לאחר הודעת העזיבה של גלי ברגר שכיהנה כראש מערך התקשורת, התוכן וכחברת הנהלה בעשור האחרון.

מוזס, יוצאת יחידת דובר צה״ל, שימשה בארבע השנים האחרונות כעיתונאית בגלובס ובמסגרת תפקידה, סקרה ופירשה את תחום הקמעונאות והשיווק ובין היתר גם את רשת סופר-פארם. יש לציין, שגם רון שטיין, שעזב אתמול את תפקידו בגלובס ככתב שוק ההון, כבר נכנס לתפקידו החדש כאחראי אסטרטגיה רגולטורית בבנק הבינלאומי.

גבות הורמו בתעשייה באשר למינוי המהיר. רפאלה גויכמן, כתבה דה-מרקר, צייצה: "כמה זה תקין להיות עיתונאי שמסקר תחום ולדלג בקלילות לעבוד אצל מושא סיקור מרכזי שלך מאחד ועד שני מוזס, כתבת השיווק של גלובס, שתשמש מהיום ראש מערך תקשורת ותוכן בסופר פארם, ורון שטיין, כתב שוק ההון בגלובס, שסיקר בין היתר את תחום הבנקאות, שיעבור מהיום לבנק הבינלאומי?"

במידה ותהיתם, הנה דוגמא לכמה מהכתבות האחרונות של שני מוזס באשר לסופר-פארם:

סופר-פארם פותחת לראשונה תת-רשת חדשה: הצצה בלעדית לאיך זה נראה מבפנים

בעקבות החוסרים: סופר-פארם תייבא חצי מיליון מסכות היגייניות

התור בבית המרקחת יתקצר? סופר-פארם תאפשר הזמנת תרופות מרשם אונליין

רוצה להיות אמזון: סופר פארם מקימה פלטפורמת מכירות

– – – – – – – –

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות