אנשים

יניב לייבוביץ' מחזיק משרד בוטיק ואוהד שרוף של הגמלים (וידאו)

יניב לייבוביץ', בן 35, הוא בעל משרד יחסי ציבור ואסטרטגיה העוסק בטכנולוגיה, תחבורה, פיננסים, נדל"ן, צרכנות ועוד, ומייצג גופים גדולים מאוד הן בזירה הלאומית והן בזירה הבינלאומית. בין לקוחות המשרד נמצא את חברת הקורקינטים החשמליים בירד, קבוצת מימון ההמונים הדסטארט, אפליקציית התשלום המהיר פייבוקס, מרכזי הטיפוח והאסתטיקה הרפואית של רונית רפאל, שירות המשלוחים גט פקאג', פרויקט "מחשב לכל ילד" ועוד רבים וטובים אחרים.

"המשרד שלנו הוא משרד בוטיק. זה נותן לנו את האפשרות לתת את מירב תשומת הלב לכל אחד ואחד מהלקוחות שלנו, לרדת לרזולוציות הכי נמוכות ולהתעמק בכל פרט קטן, מה שמביא לתוצאות טובות הרבה יותר לאורך זמן". את דרכו המקצועית החל יניב בשירותו הצבאי, אז שירת בדובר צה"ל ועבד עם קצינים בדרגות גבוהות מאוד. משם, הדרך לעיסוק ביחסי ציבור באזרחות, הייתה סלולה.

על משבר הקורונה מספר יניב: "זאת הייתה שנה קשה לכולם, אבל לשמחתי המשרד שלנו לא רק שמר על כוחו, אלא גדל. זה ממש לא מובן מאליו ואני אסיר תודה על כך". ומה צופן לו העתיד? ובכן, יניב עומד להתחתן עם בחירת ליבו בחודש הבא, חולם על בית עם גינה וילדים וברמה המקצועית שואף לצמיחה כללית והמשך ייצוג של גופים גדולים ומשמעותיים.

הטיפ של יניב ליחצ"ן המתחיל הוא לחקור וללמוד את הדינמיקות והעיסוק היום יומי של משרד יחסי ציבור לפני כניסה לתחום. אם לא היה יחצ"ן כנראה שהיינו קונים ממנו דירות – הוא מספר לנו על משיכה גדולה לתחום הנדל"ן. הוא במקור ממושב עומר בדרום ואוהד שרוף של קבוצת הכדורגל הפועל באר שבע.

– – – – – – – –

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות