זזים

שני מוזס ורון שטיין עוזבים את גלובס

גלובס גלובס

שינויים מפתיעים במערכת 'גלובס'. כתבת השיווק, שני מוזס, והכתב לענייני בנקים, ירון שטיין, הודיעו על עזיבתם את העיתון ויציאה אל דרך חדשה, כנראה מחוץ לתחום העיתונות, כפי שנרמז בציוץ של גלובס, בו נכתב:

"זמן התחדשות ופרידה: מערכת גלובס שמחה לקבל בברכה את איריס מושקוביץ ונבו טרבלסי שהצטרפו אלינו כרכזת כתבים וככתב טכנולוגי. בהזדמנות זו נבקש להודות מקרב לב ולהיפרד משני מוזס ורון שטיין. קצרה היריעה מלתאר את תרומתם לגלובס ואנו מאחלים להם בהצלחה בדרכה החדשה מחוץ לעיתונות".

בגלובס בחרו שלא להתייחס בציוץ למחליפים של השניים, כל שנראה שאכן מדובר בעזיבה מפתיעה וטרם נמצאו מחליפים שיאיישו את תחום סיקורם. מוזס סיקרה בחודשים האחרונים את תחומי השיווק והצרכנות תחת מגפת הקורונה. ירון שטיין, הכתב לענייני בנקים ושוק ההון התמקד בכתבותיו בסיקור שוקי הביטוח, הבנקאות, הפנסיה וההשקעות, כמו גם גופי הרגולציה הרלבנטיים, הבורסה לניירות ערך וכל מה שבתווך.

– – – – – – – –

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות