פרסום ושיווק

פרסי החדשנות של BRAVO ביחד עם יוניליוור עלו בקמפיין פרסום חוצות בשיתוף JCDecaux

שלט חוצות בראבו המלצת הצרכנים בכיכר הבימה שלט חוצות בראבו המלצת הצרכנים בכיכר הבימה

קמפיין פרסום החוצות הראשון של פרס החדשנות של BRAVO, עולה לאוויר בימים אלה בשיתוף חברת פרסום החוצות JCDecaux ברחבי תל אביב-יפו ורמת גן.

הקמפיין כולל שלושה פרסומים: הראשון מכריז על פרסי החדשנות כעל "המלצת הצרכנים של ישראל" ושני האחרים מבשרים על המלצת הצרכנים לגבי שני מוצרי יוניליוור שזכו ב-BRAVO: ג'ל הכביסה של בדין וסדרת פינוק לילדים. על פי ההערכות, החשיפה לקמפיין תגיע לכ -30 מיליון קונטקטים בעשרת הימים שבהם ינוהל הקמפיין.

שלט חוצות פינוק בדין
שלט חוצות פינוק בדין
שלט חוצות פינוק בראבו
שלט חוצות פינוק בראבו

פרסי החדשנות של Bravo הם המלצת הצרכנים בישראל. הפרסים מוענקים בכל שנה למוצרים ולשירותים החדשים, שהצרכנים שהשתמשו בהם אהבו אותם וממליצים עליהם. המוצרים הנבחרים הם אלו שקיבלו את הציון הגבוה ביותר בקטגוריות של שביעות רצון משימוש בפועל והמלצת רכישה או שימוש.

חברת "בראבו" נמצאת בבעלות אתי עמיעד וערן יסעור, שמייצגים בישראל גם את ארגון Superbrands הבינלאומי.

פרסי בראבו עולים בקמפיין ראשון לטלוויזיה בשיתוף רשת 13

– – – – – – – –

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

 

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות