זזים

אחרי יותר מעשור: גלי ברגר פורשת מהנהלת סופר-פארם

גלי ברגר גלי ברגר

גלי ברגר, ראש מערך תקשורת ותוכן וחברת הנהלת סופר-פארם זה עשור, הודיעה למנכ"ל החברה, ניצן לביא, על החלטתה לעזוב את החברה ולעבור לאתגר הבא. במסגרת תפקידה הקימה ברגר את דוברות סופר-פארם, פיתחת את אסטרטגיית התוכן וחלק מהנכסים הדיגיטלים של החברה וכן ניהלה את האירועים של סופר-פארם ובהם ביוטי סיטי ומרוץ הנשים לייף ראן. לצד ניהול הדוברות הובילה מהלכים שיווקיים פורצי דרך כמו סטיגמטין למיגור הסטיגמה על מחלות נפש, האקדמיה לביוטריות ועוד.

ניצן לביא, מנכ"ל סופר-פארם: " גלי הייתה שותפה משמעותית להצלחת הרשת בעשור האחרון והייתה לה תרומה מקצועית ואישית בתחומים רבים ומגוונים. היא הביאה סקרנות, מקצועיות ואנרגיה של עשייה לאורך כל שנותיה כאן. צר לי על החלטה לעזוב ואני בטוח שהיא תהווה נכס לכל מקום שתגיע.

גלי ברגר מסרה: "סופר-פארם היא חברת מופת ואני גאה ומאושרת על כך רגע שהייתי חלק מהנהלתה תקופה ארוכה. אני מאחלת לעצמי שגם בעתיד אהנה מאותה רמה מקצועית ומתרבות ארגונית כה נדירה. אני מודה לניצן, ליאון קופלר ולדני לוזון, על הדרך הארוכה והנפלאה שצעדנו בה יחדיו".

– – – – – – – –

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות