על סדר היום

הרולקס של התוכניות: מה אמיתי ומה מזוייף?

מושיק רוט, אייל שני מושיק רוט, אייל שני

קרבות הסכינים מתרחשים לא רק על המסך בין המתמודדים בתוכניות הבישול, אלא גם בין השפים עצמם. מי טוב יותר? מי ראוי לכוכב מישלן? מי יקבל את הסינר המדובר ומי יזכה בתואר השף הטוב ביותר? תסמכו על השפים הישראליים שטובים בלהכין מנות מעולות וגם לטפח האת האגו שלהם.

"אם זכית במאסטר שף, פה במשחקי השף זה לא מספיק", אמר מושיק רוט בפרומו ששודר ל'משחקי השף' למתמודד, יהודה עמר, שהגיע לאחר שניצח בתוכנית המתחרה בקשת 12.

הפרומו המדובר הצליח להרתיח את אייל שני שמיד צייץ: "הערב ברשת יפתחו שערי גן העדן לכל אלו שאוהבים מוצרים מזוייפים, חיקויים של המקור, איך אמר לי פעם חבר? אין כמו רולקס ב27$". הציוץ של שני גרר שלל תגובות ברשת שלאחריהן החליט שני להסיר את הציוץ המדובר.

הציוץ שמחק אייל שני
הציוץ שמחק אייל שני

הילה קורח, מגישת חדשות 13, לא נשארה חייבת אף היא והחליטה לעקוץ את שני, רגע לפני סיום מהדורת החדשות ושידור פרק הבכורה: "קבלו את הרולקס של התוכניות, משחקי השף".

כך או כך, שתי התוכניות שודרו אמש זו מול זו, שפים מול שפים, כשאת הסיבוב הפעם לקחה 'משחקי השף'. ביום שלישי הקרוב נזכה לעוד קרבות מטבח כאשר שתי תוכניות הבישול המתחרות ישודרו שוב אחת מול השנייה.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות