רכילות

לא הלכה לעולמה אלא לבית המשפט: נטלי דדון תובעת את עומרי חיון

נטלי דדון נטלי דדון

לבית משפט השלום בתל אביב הוגשה תביעת לשון הרע נגד עומרי חיון, מפעיל אתר אינטרנט רכילותי הנושא את שמו, על ידי הדוגמנית נטלי דדון. התביעה עוסקת בחמישה פרסומים פוגעניים המהווים, לטענת הדוגמנית, "סיכול ממוקד" לשמה הטוב ולמוניטין שלה. על פי כתב התביעה, הפרסומים נועדו לפגוע ולגרום נזק לשמה הטוב ולמוניטין שצברה, במסווה של פרסום אובייקטיבי.

לגרסת התביעה, החל מאוקטובר 2019 מפרסם חיון פרסומי נאצה שקריים אודות דדון, במטרה לפגוע שוב ושוב בשמה הטוב. בין השאר פרסם חיון לפני כחודש ידיעה בה נכתב: "איכס! מעצבה התיקים נגד נטלי דדון: היא קיבלה תיקים ב-8 אלף שקל ולא פרסמה אותנו- זאת גנבה". בגוף הידיעה נכתב גם "המשטרה תעצור את הכוכבת הדועכת נטלי דדון?". ימים ספורים לאחר מכן, פרסם חיון: "בצער רב הדוגמנית נטלי דדון הלכה לעולמה", פרסום עליו הגיבה הדוגמנית באינסטגרם, במדורי הרכילות ("אני חיה") וגם בתלונה למשטרה. חיון פרסם שוב, לטענת התביעה, "בצער הרב: נטלי דדון הלכה לעולמה בגיל 36. המשטרה חוקרת: הדוגמנית המפורסמת שעברה משבר נמצאה ללא רוח חיים…".

עוד צויין בכתב התביעה כי בשל מקצוע והחשיפה המלווה אותו, דדון תלויה ביחסי הציבור ובדעת קהל חיובית עליה ועל יחסי האנוש שלה, בעוד פרסומיו של חיון מציגים אותה כאדם "מסוכנת ברמות הכי גבוהות". התביעה הוגשה לבית המשפט לאחר שההשמצות השונות והתגובות להן פורסמו באתרי הרכילות ואף באינסטגרם של הדוגמנית.

 

פוסט האינסטגרם של נטלי דדון
פוסט האינסטגרם של נטלי דדון

עוד נכתב בתביעה: "מטרתו העיקרית של הנתבע בפרסומים אלה היא לפגוע במשלח ידה כדוגמנית מצליחה וכאשת ציבור, ולכל הפחות לפגוע בצורה ממשית בפרנסתה ובמשלח ידה… אין ולא יכולה להיות כל מחלוקת, כי יש בפרסום האמור משום פגיעה אנושה בשמה הטוב של התובעת ובמשלח ידה ועוד יותר מכך, בפני בן זוגה, ילדה, אנשים עימם היא עובדת וגורמים שונים בתחום תעשיית הבידור ובילדיה שאמורים להתמודד עם רפש כגון זה בשל התנהלותו הקלוקלת של הנתבע".

לשיטתה של דדון, מטרתו העיקרית של חיון היא "לבזות, להשפיל ולאמלל את חייה של התובעת, וזאת על ידי ביזוי התובעת ברבים, כאשר כל חשיפה של הפרסום הפוגעני למקור מידע גדול יותר עונה על צרכיו הזדוניים. מדובר בסיכול ממוקד זדוני שנועד להרוס את שמה הטוב של התובעת ולפגוע בה באופן מכוון".

עומרי חיון | צילום: פלאש 90
עומרי חיון | צילום: פלאש 90

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות