מדיה

117 מיליון שקלים לעונה: צ'רלטון רכשה את שידורי הכדורגל בישראל

בעלי צ'רלטון , אלי עזור בעלי צ'רלטון , אלי עזור

מנהלת הליגות לכדורגל חתמה על זכויות השידור של הכדורגל הישראלי עם חברת צ'רלטון בע"מ בבעלות אלי עזור ופיני זהבי. ההסכם נחתם לחמש שנים בסכום ממוצע של 117 מיליון שקלים לעונה ועם אופציה לעוד חמש שנים נוספות בסכום של 120 מיליון שקלים לשנה.

במנהלת הליגות שמחים על ההסכם, זאת לאחר שלא הצליחו למכור את הזכויות במכרז הראשוני שפורסם לפני כחודשיים. חתימת ההסכם כנראה פחות תשמח את האוהדים. בהוט כבר הודיעו לפני כחודשיים על עליית מחירי חבילות הספורט של צ'רלטון ל- 82 שקלים והבוקר עדכנה יס כי גם היא מעלה את המחירים ל-79.90 שקלים.

יו"ר מנהלת הליגות לכדורגל, ארז כלפון מסר: "הבטחנו את עתידו הכלכלי של הכדורגל המקצועני בישראל. פעם נוספת הוכח שהכדורגל הישראלי הוא התוכן הטלוויזיוני המשמעותי והחשוב ביותר בישראל וזאת באמצעות הסכם שיבטיח לכדורגל הישראלים קרוב ל-1.2 מיליארד ש"ח לעשור הקרוב. אני מבקש להודות בראש ובראשונה לחברת צ'רלטון על הבעת האמון הגדולה ולדירקטוריון המנהלת שנתן לי את הגיבוי ואת הסמכויות לנהל את הליך המכירה שהיה מאתגר ולא פשוט. אנו ערים למורכבויות ולאתגרים הניצבים בפני ענפי הספורט בעולם – משברים כלכליים, פיחות במחירי זכויות שידור בליגות המובילות בעולם, טרנספורמציה דיגיטלית שמשבשת את המודלים העסקיים המוכרים, וקהלים צעירים עם הרגלי צריכה שונים. הסכם הסטורי זה יאפשר לכדורגל הישראלי לצלוח בבטחה ובשקט תמורות משמעותיות אלו תוך ביצוע השינויים וההתאמות הנדרשים בכדי להוביל את הכדורגל הישראלי בתקופה של משק המתמודד עם ההשלכות המידיות וארוכות הטווח של נגיף הקורונה".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות