מדיה

אני אקפוץ, אני אקפוץ: גדי סוקניק ושי גולדן ראש בראש

גדי סוקניק ב"לפני החדשות" גדי סוקניק ב"לפני החדשות"

גדי סוקניק עלה אתמול לשידור בתוכנית 'לפני החדשות' של רשת 13 עם שי גולדן ושרון כידון. סוקניק הוזמן כדי לדבר על הטענות שמבצע השייטת הודלף לפני שבוצע. מהר מאוד ירדה השיחה לפסים אישיים.

"אסור שזה יקרה על חשבונם של לוחמים", אמר סוקניק וגולדן מיהר לעצור אותו מלהמשיך.  "אמירה מיותרת, גדי", הגיב גולדן לדבריו של סוקניק בעוד סוקניק משיב לו: "אל תקפוץ".

"אני אקפוץ אני אקפוץ", אמר גולדן והטמפרטורות באולפן התחילו להתחמם.

"הקרנפים של הימין לא צריכים להשתיק אותי", אמר סוקניק.

"עברנו עכשיו לקרוא לעיתונאים שמראיינים אותך קרנפים? אתה מאשים האשמות שלא מבוססות על שום דבר ועל הדרך מגולל אותם לפתחו של אדם שבכלל לא נמצא בסיפור", ענה גולדן.

כידון עצרה את הוויכוח ופנתה לאור הלר שישב באולפן כדי שיעשה סדר "אני מסרב להאמין שאיזשהו גורם ישראלי יסכן את חייהם של בחורים שהיו 1,600 קילומטר מישראל, יסכן את חייהם בעבור הדלפה. לא הכל כן ביבי לא ביבי".

"אפשר לומר הרבה דברים על נתניהו בביטחון ישראל הוא לא מיהר לפגוע אף פעם", השיב גולדן וחיזק את דבריו של הלר.

"הוא התרברב לא אחת ושבר את כל השיאים בתחומים האלה", אמר סוקניק.

"יש לנו דיון על שופרות בעוד כמה דקות, נזמין אותך אליו", עקץ גולדן.

"אומר התועמלן של ביבי נתניהו, נו באמת", עקץ סוקניק בחזרה.

מאוחר יותר בערב העלה שי גולדן את הקטע המלא לפייסבוק וכתב: "עולה עיתונאי, מאשים את ראש המוסד וראש הממשלה שתיאמו הדלפה ביניהם על מבצע השייטת בים האדום, בלי בדל ראייה או אסמכתא. ואז מטנף על ראש הממשלה. ולא, אי אפשר לשבת ולחייך בנימוס. אי אפשר גם לחייך כשקוראים לעיתונאי ״קרנף״ ו״תועמלן״, רק כי הוא לא מוכן לעמוד מנגד כאשר מדברים הבלים מסיתים, שמאשימים את ראש המוסד וראש הממשלה בסיכון חיי חיילינו, בשביל כותרת בעיתון. ולא, זה לא עובר מעליי. ואני מותש כבר מהשפה ומהסגנון ומהעיוורון שטוף הטירוף. אבל אי אפשר כבר לעמוד מנגד יותר. פשוט אי אפשר".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות