יח"צ

אחרי 30 שנה רני רהב נפרד מתפקיד דובר אל על

דובר חברת אל על לשעבר - רני רהב רני רהב

"לאחר כ-30 שנה בתפקידי בתור דובר חברת אל על, במהלכן ליוויתי מקרוב, בשותפות אמיצה, יד ביד לאורך כל הדרך, את החברה, הנהלתה וכל עובדיה בארץ ובעולם: החל מיושבי הראש – יוסף צ'חנובר, מיכאל לוי, איזי בורוביץ', יאיר שמיר, עמיקם כהן, יהודה (יודי) לוי, אלי דפס, סגנית היו"ר – תמי מוזס-בורוביץ', המנכ"לים – רפי הר-לב, דוד חרמש, עמוס שפירא, חיים רומנו, אליעזר שקדי, דוד מימון וגונן אוסישקין, דרך הסמנכ"לים ומנהלי האגפים השונים, וכלה בהון האנושי המופלא הכולל טייסים, צוותי אוויר, קרקע, מנהלה, תחזוקה ועוד, הגיע הזמן לומר שלום ותודה על הדרך המשותפת", כתב רני רהב במכתב לעובדי אל על בארץ ובעולם".

במשך שלושה עשורים שימוש רני רהב בתור דובר חברת אל על ועל רקע השינויים והבעלים החדש של החברה נפרד אתמול (ראשון) רהב מתפקידו. "חברת רהב תקשורת בראשותי ליוותה את חברת אל על באהבה ובמסירות רבה גם כשהייתה חברת סמך ממשלתית. היינו חלק מהגרעין שהביא את החברה להפרטה, בראשות היו"ר האגדי מיכאל לוי, והמשכנו מאז, מול שלל המנכ"לים, היו"רים וההנהלה, לשרת את החברה, עד עצם היום הזה. עשינו זאת ללא מורא ופחד, בתחושת הזדהות וגאווה לאומית: למדינת ישראל, לדגל ישראל, לחברה ולעובדיה המדהימים, שחוללו ניסים ונפלאות 365 ימים בשנה, 24/7. הקצב הגבוה של החברה תאם את שלנו בסינרגיה מופלאה. כששתי חברות חולקות DNA משותף של עבודה ללא פשרות סביב השעון, יעילות, דיוק, מקצוענות, יצירתיות, חריצות, מסירות, הקרבה, הן יכולות לעוף יחד מעלה מעלה. והשמיים – הם אינם הגבול, כי אם המציאות, במסגרתה שברנו יחד בכל פעם מחדש שיאים חדשים של הצלחה", כתב רהב.

עוד הוסיף כי: "בשנה האחרונה, החל מאפריל 2020, לאור הקשיים הכלכליים אליהם נקלעה החברה בשל משבר הקורונה העולמי, החלטתי שאחרי כל השנים בהן ליוויתי את החברה בכל מצב, אני ממשיך לעשות זאת כרגיל גם עתה ונרתם 24/7, ללא תמורה. כך עשיתי במהלך השנה האחרונה ועד היום, שכן אני רואה בחברה חלק בלתי נפרד מאיתנו. אין לי ספק שהחברה הצליחה לשרוד, בין היתר גם בזכות היו"ר היוצא, אלי דפס, שלצערי נאלץ לפרוש בשל מחלה. אלי הוא דוגמא ומופת ליו"ר מופלא, אגדי, איש אל על בכל נימי נפשו, אשר תרם מזמנו, מרצו ונשמתו לחברה, ויחד עם ההנהלה ועובדיה – יצרו יש מאין והצליחו להרים את הראש מעל המים הסוערים, בתקווה שנגיע בקרוב לחוף מבטחים. בעלי החברה, הממשלה בעבר ומשפחת בורוביץ', בראשות דדי ותמי בורוביץ', עשו עבודת קודש למען אל על. הם הרחיבו את החברה, האמינו בה ורכשו עבורה את המטוסים הטובים בעולם. אל על היא חברה לאומית, אל על היא חברה עוצמתית, יש לה מטוסים חדשים, מבריקים ומהממים, כולי תקווה שהישראלים יחזרו לטוס בהם במהרה וירגישו שוב הכי בבית בעולם".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות