על סדר היום

אור-לי בר לב ואביעד גליקמן זכו באות אבירי איכות השלטון

אביעד גליקמן אביעד גליקמן

התנועה לאיכות השלטון בחרה את אבירי ואבירות איכות השלטון לשנת 2020. השנה זכתה העיתונאית העצמאית והאקטיביסטית, אור-לי ברלב, והעיתונאי, כתב לענייני משפט של חדשות 13, אביעד גליקמן.

התואר מוענק לאנשים ונשים שתרמו בפועלם למען החברה, הדמוקרטיה ואיכות השלטון במדינה בתחומים השונים וחיזקו במעשיהם את איכות השלטון וערכי טוהר המידות בישראל, בין הקטגוריות: רשות שופטת, רשות מחוקקת, רשות מבקרת, רשות מבצעת, רשות מקומית ו/או עובד ברשות מקומית, תקשורת ועיתונות, צבא וביטחון, חינוך, תרבות, מאבק חברתי-ציבורי למען טוהר מידות ואיכות שלטון, אקדמיה.

בין העיתונאים שזכו בתואר בשנים קודמות: ב-2016 זכתה התנועה לחופש המידע, בראשות רביב דרוקר באות אבירי איכות השלטון כהוקרה על קידום השקיפות וחופש המידע ברשויות השלטון, ב-2014 זכתה שרון שפורר באות אבירת איכות השלטון על פועלה כעיתונאית וכתחקירנית למען מערכת ציבורית איכותית, יעילה ונקייה משחיתות. על כך שיזמה תחקירים מרכזיים וחשובים בתחום הכלכלי-חברתי, במקצועיות, בנחישות וללא מורא והכל לטובת הציבור. בשנת 2004 זכה עו"ד רונן ברגמן באות אביר איכות השלטון כהוקרה על תרומתו הייחודית למיגור השחיתות ולשיפור איכות השלטון בישראל ולהעלאת רמת העיתונות החוקרת, על היותו אות ומופת של איכות לעמיתיו העיתונאים בתחום התקשורת.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות