פרסום ושיווק

'אלן קאר' בקמפיין פרסום חדש המשלב את עובדי החברה ולקוחותיה

מירב נירן מתוך צילומי הפרסומת מירב נירן מתוך צילומי הפרסומת

'אלן קאר', הרשת הבינלאומית לגמילה מעישון ומהתמכרויות, עלתה בקמפיין משולב בטלוויזיה ובדיגיטל תחת הכותרת: "הצטרפו ל-50 מיליון מעשנים שנעזרו בשיטה – בואו להפסיק לעשן בפעם האחרונה".

במסגרת הקמפיין בחרה החברה להשתמש כפרזנטורים בלקוחות ועובדי החברה המעשנים-לשעבר, שנגמלו באמצעות השיטה הייחודית ומעבירים מידי יום את השיטה הלאה לעוד ועוד לקוחות מרוצים ברחבי העולם, שבחרו להפסיק לעשן בפעם האחרונה.

מירב נירן מתוך צילומי הפרסומת | יח"צ
ראובן יפת מתוך צילומי הפרסומת | יח"צ

אסף אשכנזי, מנכ"ל רשת אלן קאר: "בימים אלו אנו עולים במסגרת הקמפיין בחרנו לעשות שימוש אותנטי בעובדים ובלקוחות שלנו. זאת, במטרה לפנות למעשנים בגובה העיניים ולהמליץ על שיטת הגמילה מתוך הניסיון האישי. כך הם מבינים שהקמפיין שלנו הוא לא פרסומת, וההבטחה שלנו היא לא מס שפתיים, אלא מגיעה מהמציאות ומהניסיון האישי של עובדי אלן קאר ושל עוד 50 מיליון אנשים, שנגמלו באמצעותינו ברחבי עולם".

בימוי וצילום: גלעד ממן, Webacademix. עורך: צביקה גולן. בעלים TwentyOne.

רשת אלן קאר פעילה משנת 1983 עם כיום בלמעלה מ-150 מרכזים ביותר מ-50 מדינות בעולם. עד היום נעזרו בשיטה כ-50 מיליון מעשנים. צברנו ניסיון חסר תקדים בעבודה עם מעשנים וכיום אנחנו המומחים מספר 1 בעולם לגמילה מעישון.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות