פרסום ושיווק

ברעם תרמה את מסך הדיגיטל בעזריאלי למען ניצולי השואה ומורשתם

ברעם עזריאלי תל אביב מיזם מעלים זיכרון ברעם עזריאלי תל אביב מיזם מעלים זיכרון

למשך 24 שעות משודרים על המסך הדיגיטלי של חברת ברעם בקניון עזריאלי בתל אביב סרטונים מהסטורי של 20 יוצרי תוכן, המשתפים את הסיפורים של 20 ניצולי שואה באינסטגרם שלהם, זאת במסגרת פרויקט 'מעלים זיכרון' של פייסבוק ישראל וארגון לתת.

המסך הדיגיטלי של ברעם ממוקם על קיר עזריאלי ת"א בצומת קפלן העמוסה, הנחשפת לכחצי מיליון איש ביום, כולל הנוסעים בציר דרך בגין ויציאות איילון דרום וצפון, כמו גם תנועת הולכי רגל באזור הקריה, עזריאלי ותחנת רכבת השלום.

פרויקט 'מעלים זיכרון' מעניק במה לעדויות הניצולים במציאות של דור הולך ונעלם, ומעלה את המודעות לכך שרבים מניצולי השואה בישראל חיים מתחת לקו העוני. לטובת הפרויקט התגייסו אמנים, יוצרי תוכן ומשפיענים מובילים, ביניהם: נועה קירל, נטע אלחמיסטר, ליאל אלי, שר פיטנס, ריף נאמן, מאיה ורטהיימר ונוספים. הנכסים הדיגיטליים של המשתתפים, אחריהם עוקבים במצטבר מיליוני צעירים, יחברו את הקהל לסיפוריהם של ניצולי השואה, ויעזרו להם להשמיע את קולם במציאות של דור הולך ונעלם. במסגרת זו, גם חברת ברעם תרמה את שטח הפרסום על גבי המסך של עזריאלי תל אביב. גובה התרומה עומד על כ- 35,000 שקלים.

גיא ברעם, מנכ"ל ובעלים ברעם פרסום מקורי: "אנו נרגשים לקחת חלק בקמפיין משמעותי, אשר מהווה הזדמנות כמעט אחרונה לשמוע את העדויות והסיפורים של ניצולי השואה, באופן המותאם לצעירים כמבוגרים, בשלל המדיות. תודות לטכנולוגיה המתקדמת של המסך הדיגיטלי של חברת ברעם על קיר עזריאלי בת"א, תתאפשר עלייה מיידית של התוצרים מסרטוני האינסטגרם, בתקווה שיחד נוכל לתת במה ראויה למיזם."

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות