זזים

אירית בר-לרנר, סמנכ"לית שיתופי פעולה בידיעות אחרונות, פורשת

אירית בר-לרנר אירית בר-לרנר

13 שנים לאחר שהגיעה לקבוצה, ולאחר שמילאה בה מגוון תפקידים, האחרון כסמנכ"לית שיתופי פעולה אסטרטגיים בר- לרנר החליטה לסיים את תפקידה.

בר-לרנר החלה את דרכה כמנהלת פרויקטים מסחריים ב ynet, ובמהלך השנים עזרה להצמיח את מחלקת שיתופי הפעולה של קבוצת ידיעות אחרונות.

בשנת 2018 מונתה בר-לרנר לסמנכ"לית בקבוצה כאשר תחת אחריותה היו כל פעילויות שיתופי הפעולה המסחריים של שתי הזרועות המרכזיות: העיתון "ידיעות אחרונות" ואתר ynet. בין הפרויקטים עליהם היתה אחראית: 'המורה של המדינה', 'מהנדסות העתיד' עם התעשייה האווירית, 'ארוחת ערב משפחתית' עם אסם, 'בית בריא' עם תנובה ועוד.  העבודה בתחום כללה טיפול בשלל סוגי תוכן: מצולם, כתוב, מתוסרט ומוקלט, כנסים, ימי שידורים, וכמובן עבודה מול המפרסמים הגדולים בארץ.

"13 השנים הללו היו עבורי בית הספר הטוב ביותר בארץ לתקשורת ולשיתופי פעולה מסחריים", מסרה בר-לרנר, "אבל עכשיוהגיע הזמן לצאת לדרך חדשה. אני רוצה להודות לכל מי שליווה ועזר לי בשנים הללו, גם העובדים וגם המנהלים. בזכותכם אני אשת מקצוע טובה יותר – וחשוב מכך, מוכנה לאתגר הבא".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות