זזים

אלעד עוז רוזגוביץ מונה לדובר עיריית פתח תקוה

אלעד עוז רוזגוביץ אלעד עוז רוזגוביץ

אלעד עוז רוזגוביץ (35) מונה לדובר החדש של עיריית פתח תקוה. בעשור האחרון שימש עוז רוזגוביץ במגוון תפקידים, ביניהם: יועץ ודובר לח"כ יואל חסון, יועץ לח"כ מיקי לוי וסגן ראש מערך הדוברות של מפלגת 'יש עתיד'. מאז שנת 2018 הוא נמנה כחבר מועצת עיריית גבעתיים.

ראש העיר רמי גרינברג ברך את אלעד על כניסתו לתפקיד: "אלעד מביא עימו לתפקיד הדובר את הידע הרב שצבר בתחום הציבורי, תוך שימת דגש על הנגשת המידע העירוני לתושב והנעת מהלכים פנים אירגוניים אשר תפקידם לשרת את העיר והתושבים. אין לי ספק שהידע המקצועי של אלעד יחד עם כלל עובדי הדוברות ישפיע רבות על מיתוג העיר ויהיה נוכח בשטח. אני מברך את אלעד על היבחרו לתפקיד החשוב".

"אני מודה לראש העיר רמי גרינברג על האמון ומתרגש לחזור לעיר בה נולדתי ולשמש כדובר העירייה. אני מביא איתי עשור של ניסיון מפעילות רבה במערכת הציבורית הארצית, במטרה לחזק את הנגשת וחשיפת פעילות העירייה לתושבי העיר לצד מיתוג העיר על כלל יתרונותיה", מסר עוז רוזגוביץ.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות