פרסום ושיווק

גליל הפרס: המהלך השיווקי החדש של טאצ'

אילנית לוי לטאצ' אילנית לוי לטאצ'

קבוצת שניב-סאסאטק, העוסקת בייצור, שיווק והפצת מוצרי צריכה מתכלים לניקוי וטיפוח הבית, עלתה בקמפיין פרסום חדש במגוון המדיות השונות: טלוויזיה (קשת 12 ורשת 13), שלטי חוצות, ופעילות במגוון ערוצי הדיגיטל. את הקמפיין מובילים בני הזוג אילנית לוי ואלירז שדה, שנבחרו לשמש כפרזנטורים של המותג.

המהלך האסטרטגי-שיווקי רחב ההיקף נועד להשיק את סדרת נייר הטואלט החדשה, המיוצרת בטכנולוגיה חדשנית, המשלבת בנייר דו-שכבתי בין שכבה רכה וקטיפתית לשכבה חזקה וגמישה. הסדרה תוכננה טכנולוגית, כדי שתעניק איכות גבוהה במחיר משתלם לצרכן. כחלק ממסע הפרסום ולרגל ההשקה של הסדרה החדשה, יוצאת שניב עם מבצע פרסים במסגרתו יסתתרו בחלק מהמארזים מאות פרסים עם יקרי ערך – מגוון מכשירי חשמל ומארזי שי יוקרתיים של מוצרי טאצ'.

‘שניב תעשיות נייר’, פועלת בענף מוצרי הצריכה ומתמחה בייצור מוצרי נייר, ניקיון, טואלטיקה, קוסמטיקה, מוצרים לרכב ולתעשייה. בין מותגיה הבולטים של שניב ניתן למצוא את טאצ’, אחד ממותגי הניקיון הצומחים בישראל.
החברה הנסחרת בבורסת ת"א, הוקמה ב-1988 כמפעל ישראלי לייצור נייר גולמי בעיירה אופקים מתוך שותפות בחזון הלאומי ליישובי הנגב, ונחשבת כיום כמובילה בתחום. בשנת 2018 רכשה שניב את חברת סאסאטק המתמחה בייצור חומרי ניקוי וטיפוח לבית ולסקטור המקצועי וממוקמת בפארק התעשייה דלתון שבגליל. בהסכם שותפות שנחתם בפברואר בין שניב לבין ‘אופל אריזות בע”מ’ ולאחר משא ומתן, תשקיע הראשונה 25.5 מיליון ש”ח בתמורה להקצאת 51% מהון המניות של אופל.

לקבוצה שלושה מפעלים ומרכזים לוגיסטיים בהם היא מייצרת ומפיצה מוצרי צריכה יומיומיים ליותר מ-6,000 נקודות מכירה. באופקים ממוקם מפעל הנייר של הקבוצה, המספק כיום כ-30 אחוזים מצריכת הנייר בישראל לרבות כל המותגים הפרטיים של רשתות השיווק. בדלתון ממוקם מפעל חומרי הניקוי ובבני יהודה אתר ייצור מוצרי הטואלטיקה והטיפוח האישי.

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות