על סדר היום

לא רק סגירת מחלקות קורונה: אבי קוז'י סוגר את קבוצת התקשורת בנושא

אבי קוז'י אבי קוז'י

לפני קצת יותר משנה עם הגעתו של נגיף הקורונה אל מדינת ישראל הקטנה קמה קבוצת בת ל'עושים תקשורת' הוותיקה תחת השם 'עושים תקשורת קורונה'. הקבוצה שימשה בתחילת המגפה כמקור ראשון ומוסמך לכל גופי התקשורת, משרדי הממשלה השונים, צה"ל, פקע"ר, בתי וקופות החולים, רופאים ומנהלי מחלקות קורונה ועוד, ושימשה לחיבורים בין כל העוסקים בתחום.

בתקופת הסגר הראשון ועם שיאה של המגיפה בקבוצת 'עושים תקשורת קורונה' הועברו כ- 25-30 הודעות בשעה, משעות הבוקר המוקדמות ועד לשעות הלילה המאוחרות. "כולם היו בקבוצה", אומר אבי קוז'י, מנהלת רשת 'עושים תקשורת' אותה הקים לפני שלוש שנים, "ממנהלי מחלקות של בתי חולים ועד ללשכות השרים, הדוברים וכמובן כל קהילת העיתונאים בארץ. זו היתה קבוצת עבודה שהעבירה מידע מדויק בזמן אמת וגם הצליחה לסייע לאנשי רפואה ובריאות. הפעילות היתה יוצאת דופן ועברה לאלפי גורמים שהסתמכו על המידע הזה", אומר קוז'י, "עבדנו מסביב לשעון כדי להעביר מידע מדויק ואמין וגם התמודדנו עם כל בליל הפייק-ניוז וכל הגורמים נסמכו על המידע שהעברנו".

הפעילויות בקבוצות היו יוצאות דופן לא רק בהעברת מידע אלא גם במתן פתרונות לדברים נדרשים בדחיפות. "לדוגמא, ראש ענף ההסברה של פיקוד העורף נזקקה בדחיפות לגייס גרפיקאים ואנימטורים ותןך שעה הצלחנו לגייס להם באמצעות הקבוצות 30 איש", אומר קוז'י.

'עושים תקשורת' משמשת כמקור מידע לכל הכתבים והעיתונאים וכמובן ככלי עבודה לאנשי היח"צ. ביום ממוצע יכולים להיסגר בקבוצה כ- 15 ידיעות בגופי התקשורת השונים. כעת נסגרת קבוצת 'עושים תקשורת קורונה' עם הירידה בתחלואה, סגירת מחלוקת הקורונה בבתי החולים והחזרה לשגרת החיים. "זוהי בשורה משמחת לכולם. מאז פרסום הידיעה על סגירת עושים תקשורת קורונה, אני מוצף בטלפונים מאנשי תקשורת רבים שמחייכים מקיר לקיר ומציינים בפניי כי הקבוצות שימשו כעוגן מוסמך לגופים ואנשים רבים. הודות למבצע החיסונים המוצלח, כמות הידיעות בנושא הנגיף נחתכו ב-80 אחוזים", אומר קוז'י. "בהזדמנות זו אני רוצה להודות לכלל מנהלי הקבוצות על תרומה מאומצת של 24/7 וכן לכלל הגופים והאנשים שהזרימו מידע שוטף בכל רגע. הצלחתן של הקבוצות היא הצלחה של כל מי שפעל ולקח בהן חלק".

————–

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות