אנשים

שירן פרץ פתחה קבוצת פייסבוק עם כל מי שנחשב (וידאו)

שירן פרץ, בת 36 מיבנה' הגיעה לתחום לפני שנתיים, בתפקיד יועצת התקשורת ועוזרת סגנית ראש עיריית אשדוד. במהלך עבודתה שם הכירה כתבים מקומיים והתאהבה בתחום.

הקבוצה שפתחה בפייסבוק, "יחסי ציבור, נטוורקינג ומה שביניהם", מונה מעל 1600 חברים וביניהם אנשי מפתח בזירת יחסי הציבור והתקשורת הישראלית. את הקבוצה פתחה פרץ לפני כחצי שנה, אחרי שהעלתה פוסט לקבוצה אחרת של יחסי ציבור והוא הוסר כי לא עמד בתקנון הקבוצה. אז החליטה, לפתוח קבוצה משלה, בה תאפשר לאנשים לפרסם פוסטים בחופשיות.

"בעוד 5 שנים, אני רוצה שכולם ידעו מי זאת שירן PR. אני כרגע בונה את עצמי, אני מבינה שזה לוקח קצת זמן אבל אני בדרך לשם". בבחירות האחרונות ליוותה שירן את סטלה ווינשטיין, מועמדת לכנסת מטעם מפלגת ימינה. "זה כבוד גדול בשבילי ושינוי מרענן. אני מאוד מחוברת לתחום הפוליטיקה ומיתוג ואסטרטגיה, אז בשבילי זו התחלה של משהו גדול ומדהים".

על השילוב בין הקריירה וחיי המשפחה מספרת שירן: "זה לא פשוט. הילדים הם ילדים קטנים ואני עושה את כל המאמצים בשביל לא להחסיר מהם כלום. בגלל זה אני גם עובדת במשרה שלא מצריכה ממני לצאת מהבית בשעות אחר הצהריים. קיבלתי המון הצעות מפתות ללא ספק, אבל הן מתנגשות בחיי המשפחה שלי ולכן נאלצתי לדחות אותן על הסף".

לפי שירן הדבר הכי חשוב במערכת יחסים עם הלקוח הוא תיאום ציפיות, קביעת יעדים ויחסי חברות.

הטיפ של שירן ליחצ"ן המתחיל הוא "תעשה לעצמך יחסי ציבור, תתחבר לאנשים הנכונים. ככל שאתה מכיר את העולם ואת הכתבים טוב יותר אתה הופך להיות חבר שלהם ולומד מה הם רוצים בעצם. לדעת לעבוד איתם בשיתוף פעולה ולקיים יחסי גומלין איתם".

– – – – – – – –

בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות