מדיה

איחוד האמירויות פינת ירושלים: היעד החדש של הג'רוזלם פוסט

גלית ארז גלית ארז

"הג'רוזלם פוסט הפך מכלי תקשורת שמסקר את הזירה המקומית לטובת דוברי האנגלית בתפוצות, לשער אל העולם העסקי הבינלאומי. גם בתוכן המערכתי, וגם באמצעות כלים לחיבורים עסקיים", כך אומרת גלית ארז, שמציינת שנה בתפקיד משנה סחר ושת"פ אסטרטגי למנכ"לית קבוצת ה'ג'רוזלם פוסט' ענבר אשכנזי.

אחרי תואר שני בהצטיינות במנהל עסקים עם התמחות בייעוץ ארגוני, 12 שנים בסלקום וחצי עשור ב'דן אנד ברדסטריט', ארז הביאה את התמחותה ביצירת שיתופי פעולה בין חברות ישראליות לזרות, לג'רוזלם פוסט. "הפנים שלנו הם לכיוון ייצור תוכן עסקי מעניין מעבר לחדשותי. וכשהתוכן הזה קורם עור וגידים בכנסים ובאירועי נטוורקינג, שפותחים הזדמנויות לחברות ישראליות, טמון בכך ערך רב לקוראים וללקוחות שלנו".

הג'רוזלם פוסט, שנועד במקור לקהל היהודי בתפוצות, בין אם בארצות הברית ובאירופה ואפילו באוסטרליה הרחוקה, התפתח מאוד בשנים האחרונות ובשנה האחרונה בפרט. הזינוק נראה לא רק בחשיפה של העיתון והאתר ובכמות היוניקים של ה-Jpost.com, אלא גם בכיוונים החדשים שלו, עם יותר עמודי כלכלה, חדשנות, מדור MUST החדש שמספק חדשות עסקיות בינלאומית על האנשים שנמצאים מאחורי הקלעים, וגם עם כנסים בינלאומיים חדשים אשר מביאים לקדמת הבמה חדשנות, פיתוחים ישראליים ונותנים שער בינלאומי לסטארט-אפים המקומיים. כיום קבוצת הג'רוזלם פוסט היא אחת מקבוצות התקשורת הגדולות בישראל, והג'רוזלם פוסט עצמו הוא כלי התקשורת המוביל בישראל בשפה האנגלית. לצד העיתון, הג'רוזלם פוסט הוא אתר עם מיליוני גולשים, מיליון חברים בפייסבוק וחצי מיליון בטוויטר .

"ישראל היא סטארט-אפ ניישן, וככזו אנחנו מעניקים במה, חשיפה ותודעה לשוק הבינלאומי. כשהגעתי לג'רוזלם פוסט לפני שנה שמתי לעצמי למטרה להביא לעולם את המודעות של החברות המקומיות לצד היכולות הבינלאומיות שכבר יש לנו".

דוגמא בולטת לכיוון אליו הולך הג'רוזלם פוסט הוא כנס האמירויות. הכנס הבינלאומי, שיתקיים ב-2 ביוני 2021 יעסוק בשיתופי פעולה עסקיים בשותפות עם גוף תקשורת בינלאומי הממוקם בדובאי, ה'חליג' טיימס'.

"זה מכפיל כוח", אומרת ארז. "גם הג'רוזלם וגם החליג' הם כלי התקשורת באנגלית החזקים ביותר במדינות שלהם. כל אחד מביא את הגורמים העסקיים שיכולים לקדם שיתופי פעולה בתחומים שהוגדרו יחד לכנס שמפגיש את שני הצדדים לדון בנושאים כמו טכנולוגיה רפואית, חקלאות ומים, סחר והשקעות ועוד. ישתתפו שם שרים, אנשי עסקים ומשקיעים ישראלים וזרים ביומיים אינטנסיביים בהם ייערכו ארבעה מושבים בנושאים שונים. כל מושב ייפתח עם שר מכל צד ולאחריו פאנל. הכנס יאפשר גם מפגשי נטוורקינג וחדרי VIP. כבר עכשיו אנחנו מייצרים תוכן כדי לחשוף את החברות טרם הגעתן לכנס. כך שיש כבר מודעות וחשיפה מי יגיע ומי הגורמים שייצגו כל צד במושב. לכנס יגיעו כלי תקשורת אפילו ממרוקו לסקר את האירוע. כך שהחשיפה לשווקים חדשים היא עצומה".

"את הג'רוזלם פוסט קוראים לא רק יהודים, אלא גם אנשי עסקים, שגרירים, קונסולים, אנשים שיש להם כוח והשפעה בזירת העסקים הבינלאומית. כך שזו אפשרות נהדרת לכל חברה ישראלית להיפתח אל העולם הגדול. לא צריך ללכת רחוק כדי למצוא את הדרך החוצה, וזו המטרה שלנו, כגוף תקשורת שיכול לקדם עשייה בינלאומית ישראלית בתחומים שיש להם ביקושים גבוהים, כגון טכנולוגיה רפואית ופיננסית וכל טכנולוגיה ישראלית פורצת דרך כטיבו של המוח הישראלי. כבר מספר שנים שקבוצת הג'רוזלם פוסט מקיימת כנסים משמעותיים בזירה המקומית והבינלאומית כגון: כנס ניו יורק, כנס דיפלומטים, פסגת העסקים, ועוד המטרה של הקבוצה לשנה הקרובה להרחיב את שיתופי הפעולה בנושא חדשנות, טכנולוגיים, ועסקיים וזה השינוי המהותי שגורם לנו לבוא ולפתח את היכולות שלנו ושל הלקוחות שלנו. השנים האחרונות וביחוד השנה האחרונה הוכיחו כי ישראל היא פורצת דרך בזירה הטכנולוגית והעסקית ברמה בינלאומית . כל חברה הזקוקה להכרה וחשיפה בינלאומית ראוי ונכון שתהיה חלק משיתופי הפעולה הרחבים שהג'רוזלם פוסט מקיימת בזירה זו".

————–
בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות