מדיה

ניצחון לרשת: X פקטור תבחר את הנציגות לאירוויזיון

X פקטור X פקטור

כאן בחרו. אחרי המכרז שהתקיים לגבי התוכנית שתבחר את הנציגות הישראלית לאירוויזיון שישדור בכאן 11 בשנה הבאה – רשת קיבלה את השרביט.

הפור נפל כנראה בשל העובדה כי במרכזה של הצעת רשת עמדה התוכנית X פקטור, שחוזרת למסך אחרי שלוש שנים ואליה יגיע לראשונה המגיש סיימון קוואל, כמו גם חבילת פרסום לתכני התאגיד, והצעות לשיתופי פעולה נוספים.

X פקטור סבלה בעונה האחרונה ששודרה מירידה ברייטינג, ונראה כי כעת התוכנית שכוללת גם את שחקן החיזוק הבינלאומי ואת הזכות לבחור נציג או נציגה, תשוב אל המסלול הבטוח בלב ליבו של הפריים טיים.

לצידו של קאוול ישבו נטע ברזילי ואביב גפן ועדיין ישנם מו"מ לגבי שופטים נוספים שייקחו חלק בתוכנית, כאשר האודישנים למתחרים יחלו ממש בקרוב.

עד כה 'הכוכב הבא' של קשת היתה במשך שבע שנים התוכנית בה נבחר הנציג הבא של ישראל לאירוויזיון שגם הביאה את נטע ברזילי ואת הזכייה. כעת, מבטיחים בקשת, שספגה מכה כואבת, כי בחבר השופטים תשב הפעם גם הזמרת נינט טייב והזוכה אמנם לא יטוס לייצג את ישראל, אבל יקבל פרס כספי.

נטע ברזילי נבחרה לשפוט בעונה החדשה של אקס פקטור

אביב גפן ישפוט בעונה החדשה של אקס פקטור ישראל

————–
בואו להתעדכן בכל מה שקורה בעולמות המדיה בקבוצת הפוש הייעודית של כסית בווטסאפ – בלי חפירות, בלי דיבורים, רק קישורים לאייטמים חדשים. להצטרפות לחצו כאן. ויש גם אפליקציה: להורדת האפליקציה עבור מכשירי אנדרואיד  |  להורדת האפליקציה עבור מכשירי אייפון

שתף את הכתבה ב:

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות